Irvingas – priežastis, viliojanti Jamesą sugrįžti į Klivlendą

2013-02-19 15:00
Nuotr.:

LeBronas Jamesas norėtų rungtyniauti vienoje komandoje su Kyrie Irvingu
LeBronas Jamesas norėtų rungtyniauti vienoje komandoje su Kyrie Irvingu
Nuotr. Reuters – Scanpix
Viena labiausiai įsiminusių NBA visų žvaigždžių savaitgalio akimirkų – LeBrono Jameso džiaugsmas, kai Kyrie Irvingas laimėjo tritaškių konkursą.

Majamio „Heat“ puolėjas taip garsiai reiškė savo džiaugsmą, kad daugybė žurnalistų ir krepšininkų ėmė svarstyti, kad Jameso dienos Majamyje gali būti suskaičiuotos, rašo dienraštis „Miami Herald“.

Galimybės sugrįžti į Klivlendo „Cavaliers“ ekipą ir žaisti kartu su Irvingu neatmetė ir Jamesas.

„Būtų vėl smagu rungtyniauti tų sirgalių akivaizdoje. Per septynerius metus Klivlende patyriau daug gražių akimirkų. Dabar esu „Heat“ žaidėjas ir tuo džiaugiuosi. Jei nuspręsiu sugrįžti, tikiuosi, jog komandos fanai priims mane“,  sakė Jamesas.

Jis su Irvingu žaidė NBA visų žvaigždžių rungtynėse, Rytų konferencijos komandoje. Jamesas pelnė 19 taškų, o Irvingas surinko 15.

„Visada smagu žaisti su Carmelo Anthony, bet su Kyrie buvo tiesiog nuostabu. Labai dažnai stebiu jo rungtynes. Visada malonu žaisti prieš tuos vaikinus, bet dar maloniau turėti galimybę rungtyniauti kartu“,  pažymėjo Jamesas.

Jis liko sužavėtas „Cavaliers“ įžaidėjo pasirodymu NBA tritaškių konkurse. Jo finale Irvingas surinko 23 taškus.

„Jis bus neįtikėtinas krepšininkas. Kyrie jau dabar žaidžia fantastiškai. Tai, ką jis atliks ateityje ir tai, ką Irvingas daro dabar, yra beprotiška. Jis puikiai pasirodė naujokų ir antramečių rungtynėse, laimėjo snaiperio konkursą ir nuostabiai rungtyniavo visų žvaigždžių rungtynėse. Jis yra vienas geriausių žaidėjų, kuriuos turime šioje lygoje“,  tikino Jamesas.

Po kito sezono „Heat“ lyderis galės nutraukti sutartį su komanda ir tapti laisvuoju agentu.



Komentarai:

Lebronas jau toks lohas,kad as negaliu wade jau neberodo savo zaidimo kartais prastai labai suzaidzia,o irvingas jaunas gerai zaidzia tai jau iskart nori su irvingu wade nusibodo,lohas bronas...
2013-02-20
+1
Atsakyti
hmm
gal ir ilgauskas griztu
2013-02-20
+10
Atsakyti
Cavs dar geriau kad isejo tada Lebronas, neutu ji isejas Cavs nebutu gave Irvingo, po keliu metu Irvingas manau mes po 28-29pts ir ves Cavs ir PO, dar Witers gal but atsiskleis, Thompson su Zeller patobules. Siemet dar turetu gauti gera saukima, jei James grystu irgi butu smagu :)
2013-02-20
+7
Atsakyti
TO to Lokalo
paziurek, kiek pergaliu iskovojo Bulls, kai isejo Jordanas i beisbola, ir kiek Cavs, kai sejo Jamesas. Buliai stipriai kapojosi atkrintamosiose, o Cavs liko luzeriais. biski pasidomekit, o ne aukstine Jordana. jis tikrai buvo geras zaidejas, bet turejo super komanda salia!
2013-02-20
Atsakyti
to LokaloM.J niekad nesirinko komandos .Su tuo ka turejo , su tuo ir pasieke tuos titulus ir tas statistikas .Lebronas rinkosi , ten visos tos snekos kad Lebronas neturi komandos sudo vertos . Vaikai tokias nesamones tik peza . M.J niekad komandos nekeite , visus titulus iskovojo su Bulls , visus rekordus pamuse su Bulls . Niekad buliams nestate papildomu salygu , del tokio ar kitokio zaidejo , kad iskovoti kazkokius titulus .Jis zaide ir kure stebukla .Lebronas , zaide Cavs , snekejo , kad prasta komanda , leva , su ja nieko negali pasiekti , nes vienas negali komandos istemti . Isejo . nuejo i Heat . Ir dar atsiranda veikeju kurie aiskina , kad matai Heat prasta komanda , kad jis neturi tokiu salygu kaip M.J ... sudo vertos komandos .Tokio BIG3 NBA istorijoje nebuvo koks yra Majamio Heat klube .Problema ta kad jau dabar deda i kelnes Lebronas , kad su Majamu 1 ar 2 ziedus daugiausia iskovos . Boshas vis prasciau zaidzia , Wade vis labiau sensta , o Oklahoma , kuri jau pajegi priesintis , visa komanda palyginus jauna . K.Durantas , R.weisbrukas , S.Ibaka , prarado J.Hardena , bet ir be jo ji labai stipri . Po 2 metu jie gali tvarkyti Majami .Lebronas tesiog kaip prostitute , iesko naudos sau , kas padetu jam susikrauti titulus lengviau .... del to jis niekad nebus geriausiais ....Begs atgal i Cavs tik todel kad mato kad Irvingas turi parako padeti jam ateiti iskovoti dar keleta ziedu .Sudas ne karalius jis . Geras zaidejas , bet karalius yra M.J , cia greciau jo parodija .Zaidejas gali keisti kluba , niekas nieko nesako . Tik NBA geriausi laikomi zaidejai - retas keisdavo komanda i kuria ateidavo . Anksciau tokio didelio parsidavimo del ziedu , trofejo nebudavo . Arba lemta budavo laimeti arba ne .Uz tai senesnes kartos legendos ir labiau vertina K.Braynta . Jis niekur nejo , karjera prazaide 1 klube . Jei ir einama ziedo , tai nebent kai nebera vilties su savo klubu , esi viena koja pensijoje ir beliko zaisti 1-2 sezonus . Tada vien del ziedo pries pabaiga kad turetum ta 1 zieda einama . Niekas ant S.Nasho nepyksta . Ir nesvarbu kad jis ziedo neturi - jis vistiek bus legenda NBA siu laiku apie kuri visi kalbes su pagarba . O Lebronas - priestaringa persona visada ir liks .O draugeliais jie su Irvingu nera . Lebronas tesiog staciais sulysti visiems i subine kas tik padetu jam koki trofeja paimti . Pries tai sulindo i subine Wade , bet dabar lenda Irvingui . Fu ... Irvingui patarciau neprisileisti per daug , dar koki sifili pasigaus nuo to " karaliaus " . Cavs fanai niekad Lebrono nepriims svetingai - yra principai ir savigarba . Matai norejo kuo daugiau ziedu iskovoti ir titulu , tad prireike begti i kita kluba kuris surinktu 3 super all stars NBA zvaigzdes . Miestas prastas buvo ...Tai kokio velnio tada ji priimti turetu ? jis gi ziedu iskeliavo rinktis ... tai rinkis rinkis juos ... gi Cavs pagal ji ne tas klubas kuris kada nors galetu laimeti .Cavs ragus cia jam graziai istatytu jei atgal nepriimtu . Parodytu , kad reikejo likti ir tiketi , ka daro visos legendos , o ne begti issigandusiam ...Lebronas po biski pradeda suvokti ka istikro paliko Cavs .O kad Irvingas galetu iseiti is Cavs . Tai realu . Nors sunkai isivaizduojama . Cavs sudetis labai gera i ateiti , klubas daug dirba , tikrai daug stengiasi ir matosi rezultatai to . Cavs turi gera ateiti dabar , nepanasu kad darytu Magic klaidas ( susimauti kelis kartus ) .


Prirasei daug bet diduma visiskai ne i tema. Sakai vaiku pezalai, kad cavsai levi buvo? Tai galiu pakartot ka esu sakes.

1. Kai isejo lebron cavs liko visiski luzeriai.

2. lebronas cavsuose atlose 7 metus. Puses is cia esanciu yra puse ju gyvenimo. Cia mazai? (del to kaip jis isejo jau kita kalba)

Taigi taip, kadangi be lebron liko cavs visiskas nulis, tai cia ne jokios vaiku kalbos.

Kitas dalykas. Sneki apie vaiku kalbas, tai matyt nesi vaikas. O jei nesi vaikas ir sakai, kad heat belekokia komanda. Tai as speju jog tu nematei tu laiku bulls komandos. (p.s. nesakau jog heat bloga komanda)

Taigi vel gi galiu sakyt jog kvaila sakyt jog bryantas nepaliko cavs ar MJ bulls, nes aplink juos kruva geru zaideju buvio. Galejai pries pora metu isimt bryanta is lakers ir jie vistiek nesunkiai i PO butu pateke.

Nu bet cia man atrodo akivaizdus dalykai.

Del irving. Siulau kolkas nesivargint stumiant ant lebron, nes neaisq kada ir ar isvis jis ten eis. O jei eis, kai wade baigs karjera ar siaip is heat liks slamstas kaip cavsai buvo lebrono metu, tai nematau nieko blogo. Galu gale juk jis heatuose tik pora metu, heatuose jis lyderis, bet jis dar kaip ir naujokas joj, lygint su wade.

O jei trumpai, tai aisq smagiau, kai 1 komandoj losia. Bet as 100% suprantu, kaip jam uzkniso vienam tempt cavsus ir pritariu isejimui. O tokie kaip MJ ar bryant nlb kur geriau butu sugebeje iseit ir noreje
2013-02-20
-7
Atsakyti
Apskritai Irvingui abejoju ar tai patiktų, jis visiškai užgožtas būtų
2013-02-19
+6
Atsakyti
Sutinku su Lebronu. Tiesiog Chalmersas netoks izaidejas, neparankus Lebronui. Irving'as labiau all-aroundas, athletic playeris kaip ir Lebronas. Ta prasme jie turi daugiau bendro, gali geriau vienas kita pazinti kaip zaidejai aiksteleje.
2013-02-19
-7
Atsakyti
to to to lokolo
Klubas ji ismaine , ne jis kluba . Skirtumas yra ...
2013-02-19
Atsakyti
To to lokaloKobė lošė 2 komandose, padraftino hornets, bet vėliau per mainus pateko į lakers :)--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


Nei vienų rungtynių už hornets nesužaidęs krepšininkas žaidė joje. Ok, supratau.
2013-02-19
-4
Atsakyti
To to lokalo
Kobė lošė 2 komandose, padraftino hornets, bet vėliau per mainus pateko į lakers :)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-02-19
-3
Atsakyti
to Lokalo
M.J niekad nesirinko komandos .

Su tuo ka turejo , su tuo ir pasieke tuos titulus ir tas statistikas .

Lebronas rinkosi , ten visos tos snekos kad Lebronas neturi komandos sudo vertos . Vaikai tokias nesamones tik peza . M.J niekad komandos nekeite , visus titulus iskovojo su Bulls , visus rekordus pamuse su Bulls . Niekad buliams nestate papildomu salygu , del tokio ar kitokio zaidejo , kad iskovoti kazkokius titulus .

Jis zaide ir kure stebukla .

Lebronas , zaide Cavs , snekejo , kad prasta komanda , leva , su ja nieko negali pasiekti , nes vienas negali komandos istemti . Isejo . nuejo i Heat . Ir dar atsiranda veikeju kurie aiskina , kad matai Heat prasta komanda , kad jis neturi tokiu salygu kaip M.J ... sudo vertos komandos .

Tokio BIG3 NBA istorijoje nebuvo koks yra Majamio Heat klube .

Problema ta kad jau dabar deda i kelnes Lebronas , kad su Majamu 1 ar 2 ziedus daugiausia iskovos . Boshas vis prasciau zaidzia , Wade vis labiau sensta , o Oklahoma , kuri jau pajegi priesintis , visa komanda palyginus jauna . K.Durantas , R.weisbrukas , S.Ibaka , prarado J.Hardena , bet ir be jo ji labai stipri . Po 2 metu jie gali tvarkyti Majami .

Lebronas tesiog kaip prostitute , iesko naudos sau , kas padetu jam susikrauti titulus lengviau .... del to jis niekad nebus geriausiais ....

Begs atgal i Cavs tik todel kad mato kad Irvingas turi parako padeti jam ateiti iskovoti dar keleta ziedu .

Sudas ne karalius jis . Geras zaidejas , bet karalius yra M.J , cia greciau jo parodija .

Zaidejas gali keisti kluba , niekas nieko nesako . Tik NBA geriausi laikomi zaidejai - retas keisdavo komanda i kuria ateidavo . Anksciau tokio didelio parsidavimo del ziedu , trofejo nebudavo . Arba lemta budavo laimeti arba ne .

Uz tai senesnes kartos legendos ir labiau vertina K.Braynta . Jis niekur nejo , karjera prazaide 1 klube . Jei ir einama ziedo , tai nebent kai nebera vilties su savo klubu , esi viena koja pensijoje ir beliko zaisti 1-2 sezonus . Tada vien del ziedo pries pabaiga kad turetum ta 1 zieda einama . Niekas ant S.Nasho nepyksta . Ir nesvarbu kad jis ziedo neturi - jis vistiek bus legenda NBA siu laiku apie kuri visi kalbes su pagarba . O Lebronas - priestaringa persona visada ir liks .

O draugeliais jie su Irvingu nera . Lebronas tesiog staciais sulysti visiems i subine kas tik padetu jam koki trofeja paimti . Pries tai sulindo i subine Wade , bet dabar lenda Irvingui . Fu ... Irvingui patarciau neprisileisti per daug , dar koki sifili pasigaus nuo to " karaliaus " . Cavs fanai niekad Lebrono nepriims svetingai - yra principai ir savigarba . Matai norejo kuo daugiau ziedu iskovoti ir titulu , tad prireike begti i kita kluba kuris surinktu 3 super all stars NBA zvaigzdes . Miestas prastas buvo ...

Tai kokio velnio tada ji priimti turetu ? jis gi ziedu iskeliavo rinktis ... tai rinkis rinkis juos ... gi Cavs pagal ji ne tas klubas kuris kada nors galetu laimeti .

Cavs ragus cia jam graziai istatytu jei atgal nepriimtu . Parodytu , kad reikejo likti ir tiketi , ka daro visos legendos , o ne begti issigandusiam ...

Lebronas po biski pradeda suvokti ka istikro paliko Cavs .

O kad Irvingas galetu iseiti is Cavs . Tai realu . Nors sunkai isivaizduojama . Cavs sudetis labai gera i ateiti , klubas daug dirba , tikrai daug stengiasi ir matosi rezultatai to . Cavs turi gera ateiti dabar , nepanasu kad darytu Magic klaidas ( susimauti kelis kartus ) .
2013-02-19
-1
Atsakyti
Bėga ten, kur šilta. Nepykit, bet primena laisvo elgesio plaštakę...
2013-02-19
+1
Atsakyti
O del MJ.... Tai kad nera kazkokio aiskaus palyginimo, kad kazka vat padarius galetum sakyt jog jis tikrai geresnis. Nes titulus lygint yra nesamone, nes tai per daug priklauso nuo komandos. Vien statistika lygint vel gi nlb teisinga. Nes levoj komandoj gali belekokius statsus turet. O ir siaip nematau as cia sasaju su isejimu is komandos ir buvimu geresniu uz MJ. Mano manymu kaip tik sudetingiau laimet ziedus ar iseit i finaus su skirtingom komandom, nei kad bunant geroj komandoj daug metu, kur susizaidimas geras ir t.t. Ir apskritai taip ar taip lebronas jau achujenas, kai kam jau ir dabar geresnis uz MJ. Kiekvienam savaip, bet jis taip ar taip jau irode jog jis fenomenas.
2013-02-19
Atsakyti
Durant MVP :)Manau, kad nereiketu Lebronui gryst y Cavs. Jei jau paliko del ziedu tai tegul ir kuria savo istorija Heat. O tai dabar taip iseina, kad atejo y Heat ir tik isnaudojo Wade ir Bosha, kad gautu zieda. Kaip pats Wade turetu pasijaust kai atidave komandos lyderio vaira ir susimazino statusus del Lebrono, tas pats ir Boshui. O ka kalbet apie Heat fanus. Hatetiu tik padaugetu ir tada tikrai gali atsisveikint but vadinamu vienu is geriausiu krepsininku po MJ.


Apie koki tu cia isnaudojima sneki? Ple snekat kaip mazi vaikai. Jie juk pries eidami snekejosi, znojo kad bus visi trys, todel ir susirinko, kad ziedus laimet. Nu wade ir taip buvo, bet tas esmes nekeicia. O fanam heatu manau taip ar taip gerai, iskovojo jau ziedus, tai kas cia blogai? Man pvz kaip tik idomiau paziuret kaip geras zaidejas sugeba prie skirtingu komandu/zaideju prisitaikyt ir pan. O kad palieka kluba... Juk klubai juos gali ismainyt bet kada, o zaidejai tipo pasibaigus kontraktui net negali iseit?
2013-02-19
-12
Atsakyti
timpl
2013-02-19
-9
Atsakyti
Durant MVP :)Manau, kad nereiketu Lebronui gryst y Cavs. Jei jau paliko del ziedu tai tegul ir kuria savo istorija Heat. O tai dabar taip iseina, kad atejo y Heat ir tik isnaudojo Wade ir Bosha, kad gautu zieda. Kaip pats Wade turetu pasijaust kai atidave komandos lyderio vaira ir susimazino statusus del Lebrono, tas pats ir Boshui. O ka kalbet apie Heat fanus. Hatetiu tik padaugetu ir tada tikrai gali atsisveikint but vadinamu vienu is geriausiu krepsininku po MJ.


Tik persikeles i HEat jis sake kad karjera baigs Cavs, o ne dabar taip sugalvojo...
2013-02-19
+8
Atsakyti
Visai nieko butu jei gryztu LBJ i Cavs, tikrai manau priimtu jy fanai. Reikia Cavs pastiprinimo nes Kyrie vienas neistemps komandos i PO, bent kolkas, o James butu pats tas, kad ir 30metu :) O kas cia sakot kad James ieko naudos sau ir grys i Cavs kai IRving ir Waiters bus vienis is lygos zvaigzdziu tai cia nesamone, jis jau senai sake kad karjera baigs Cavs. Tik ydomu kokiu numeriu zaistu 6 ar 23 :D
2013-02-19
+4
Atsakyti
djgaffer
vienas kalba apie Magic,kitas apie Lakers,trečias apie populiaciją,o straipsnis apie Irvingą.nu bet jūs sugebat nugrybaut į lankas.:-)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-02-19
-1
Atsakyti
djgaffer
vienas kalba apie Magic,kitas apie Lakers,trečias apie populiaciją,o straipsnis apie Irvingą.nu bet jūs sugebat nugrybaut į lankas.:-)

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-02-19
+1
Atsakyti

Komentuoti

Vardas:      
  Prenumeruoti   Iš viso komentarų: 60

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.