Klivlando „Cavaliers“ pirmadienio naktį gali tapti pirmąja komanda NBA istorijoje, čempionų žiedus laimėjusia po to, kai varžovai serijoje pirmavo 3-1. Tyronno Lue auklėtiniai sugebėjo išplėšti septintąjį susitikimą, o dėl to rankomis trinti turėtų ir NBA.
Remiantis praėjusių metų reitingų duomenimis, dėl išaugusio susidomėjimo NBA iš septintojo mačo turėtų uždirbti apie 45 mln. JAV dolerių.
Priežastis paprasta – ilgesnė finalo serija itin naudinga finansiškai. „Ispot.tv“ duomenimis, finalines dvikovas transliavusi ABC televizija per šešis „Golden State Warriors“ ir „Cavaliers“ mačus praėjusį sezoną susišlavė 223,9 mln JAV dolerių reklamos pajamų.
Natūralu, kad sezono kulminacija tampančios septintosios rungtynės pasižymi padidėjusiu susidomėjimu. Apskaičiuota, kad tuo atveju, jei praėjusį sezoną būtų vykusios septintosios rungtynės, jos galėjo sutraukti maždaug 32 mln televizijos žiūrovų, kuomet finalo serijos vidurkis buvo 20 mln.
Taigi, jei „Warriors“ šįmet būtų baigusi „Cavaliers“ sezoną po penkerių rungtynių, ABC televizija būtų praradusi maždaug 80 mln. JAV dolerių. Tiesa, šie skaičiavimai nenumato kitų lygos ir komandų pajamų šaltinių.
Patinka, ką darome? Padėkoti galite čia.