Doolingas: „Už Rondo NBA lygoje geresnis tik Durantas“

2012-09-29 16:11
Nuotr.:

Kenyonas Doolingas baigė profesionalaus krepšininko karjerą
Kenyonas Doolingas baigė profesionalaus krepšininko karjerą
Nuotr. AP–Scanpix
Bostono „Celtics“ garbę praėjusį sezoną gynęs Kenyonas Doolingas paskelbė apie profesionalaus krepšininko karjeros pabaigą, tačiau lygą įžaidėjas nori palikti su skambiu pareiškimu.

Doolingas pareiškė, jog buvęs jo komandos draugas Rajonas Rondo yra antras pagal gerumą žaidėjas NBA.

„Už Rajoną geresnis yra tik Kevinas Durantas. Jis yra sinonimas žodžiui nesavanaudiškas žaidėjas. Rondo sugeba viską – gali atkovoti kamuolį, jį perduoti ar perimti. Jo efektyvumas yra visose penkiose statistinėse kategorijose. Daugelis sako, kad Rondo nemoka atakuoti krepšio, bet jis turi geresnį pataikymo procentą nei visi kiti įžaidėjai“, – sakė Doolingas.

Doolingas ir Rondo yra ne tik buvę bendraklubiai, tačiau taip pat yra geri draugai.



Komentarai:

to to fan23
jis yra pataikes vos vienu maziau clutch metimu nei kobe ir meta juos didesniu procentu, umad, stupido?
2012-10-01
-6
Atsakyti
to fan 23
jau tik nereik sakyt , kad lemiamu momentu gali LBJ patempti į prieki. per visus savo aūtuonis sezonus turbūt pora kartų imetė buzzer beaterius;DD
2012-09-30
-7
Atsakyti
BIG_OCesarMilesRondo puikus zaidejas. Ball handlingas geriausias nba. Geriausiai besiginantis izaidejas. Aukstas krepsinio iq. Vienas greiciausiu nba zaideju. Bet deja i top5 nepatenka. Top 10 tai jo.LeBronas yra geriausias visu laiku krepsininkas. Turi pacius ispudingiausius duomenis NBA istorijoje. Pavydetina aikstes matyma. Metimas su kiekvienu sezonu vis stabilesnis. Lavonus nuveda iki NBA finalo, o jam isejus komanda krenta i absoliutu NBA dugna. Zmogus fiziskai stipriausias ir labiausiai subrendes buna 30ies metu. LeBronui 27. Iki 32-33 metu jis darysis vis didesne gresme. Taip, jo galimybes dar toli grazu nepasieke maksimumo. :) Taigi be konkurencijos - LeBronas numeris 1 NBA lygoje.Toliau eina Durantas. Kuris man niekada nepatiko, nes yra didelis savanaudis vaiko veidu ir plonas kaip sliekas. Man kaip besidominciam ir uzsiiminejanciam fitnesu tai protu nesuvokiama. Kaip toks sakalys gali dominuot NBA. Kazkas fenomenalaus.Trecias butu Kobe. Turintis auksciausia krepsinio iq. Neabejotinai didziausia gresme 1x1 zaidime su kruva skirtingu judesiu. Liksiu prie nuomones, jog 1x1 NBA turnyre Kobe nusluotu bet ka.Ketvirtas Dwyane Wade. Silpnesne LeBrono versija. Monstriskas atletiskumas, greitis. Superine gynyba. Nemato taip gerai aikstes.Penktas D.Rose. Staigiausias ir greiciausias NBA zaidejas su monstrisku suoliu. Silpnokas metimas. Berods praeita sezona buvo vienintelis zaidejas patekes i top10 tiek pagal pelnomus taskus tiek pagal assistus.Antra penketo dali nebutinai eiliskumo tvarka sudaro Howard, Rondo, Love, Paul ir Gasol.Durantas turi taiksliausią ranką visoje NBA. Manai jis pats nenori sustiprėt fiziškai? Jam tiesiog neleidžia OKC treneriai, valdyba. Nes su jėga, suprastės jo metimas. Visi fiziškai stiprūs žaidėjai, turi apgailėtinus metimus (Howard, Shaq, James, Derozan ir t.t.)


Malone...
2012-09-30
+9
Atsakyti
CesarMilesRondo puikus zaidejas. Ball handlingas geriausias nba. Geriausiai besiginantis izaidejas. Aukstas krepsinio iq. Vienas greiciausiu nba zaideju. Bet deja i top5 nepatenka. Top 10 tai jo.LeBronas yra geriausias visu laiku krepsininkas. Turi pacius ispudingiausius duomenis NBA istorijoje. Pavydetina aikstes matyma. Metimas su kiekvienu sezonu vis stabilesnis. Lavonus nuveda iki NBA finalo, o jam isejus komanda krenta i absoliutu NBA dugna. Zmogus fiziskai stipriausias ir labiausiai subrendes buna 30ies metu. LeBronui 27. Iki 32-33 metu jis darysis vis didesne gresme. Taip, jo galimybes dar toli grazu nepasieke maksimumo. :) Taigi be konkurencijos - LeBronas numeris 1 NBA lygoje.Toliau eina Durantas. Kuris man niekada nepatiko, nes yra didelis savanaudis vaiko veidu ir plonas kaip sliekas. Man kaip besidominciam ir uzsiiminejanciam fitnesu tai protu nesuvokiama. Kaip toks sakalys gali dominuot NBA. Kazkas fenomenalaus.Trecias butu Kobe. Turintis auksciausia krepsinio iq. Neabejotinai didziausia gresme 1x1 zaidime su kruva skirtingu judesiu. Liksiu prie nuomones, jog 1x1 NBA turnyre Kobe nusluotu bet ka.Ketvirtas Dwyane Wade. Silpnesne LeBrono versija. Monstriskas atletiskumas, greitis. Superine gynyba. Nemato taip gerai aikstes.Penktas D.Rose. Staigiausias ir greiciausias NBA zaidejas su monstrisku suoliu. Silpnokas metimas. Berods praeita sezona buvo vienintelis zaidejas patekes i top10 tiek pagal pelnomus taskus tiek pagal assistus.Antra penketo dali nebutinai eiliskumo tvarka sudaro Howard, Rondo, Love, Paul ir Gasol.


Durantas turi taiksliausią ranką visoje NBA. Manai jis pats nenori sustiprėt fiziškai? Jam tiesiog neleidžia OKC treneriai, valdyba. Nes su jėga, suprastės jo metimas. Visi fiziškai stiprūs žaidėjai, turi apgailėtinus metimus (Howard, Shaq, James, Derozan ir t.t.)
2012-09-30
+5
Atsakyti
BIG_OEe Tday, ar tik praėjusio sezono vidurį nekūrei temų Bynum>Howard. Rašei ten per 36minutes jų averegus ir aiškinai ten koks Bynumas geras. O kaip jau Howardas atėjo į LaL, apsivertė plokštelė. Dabar gal jau Howardas geresnis ir už Shaq?


Aš nesupratau iš kur tu ir Blitzkriegas sugalvojo, kad manau, jog Howardas geresnis? Bynumas geresnis žaidėjas negu Howardas, sezono eiga man tik patvirtino tai
2012-09-30
-9
Atsakyti
CesarMilesRondo puikus zaidejas. Ball handlingas geriausias nba. Geriausiai besiginantis izaidejas. Aukstas krepsinio iq. Vienas greiciausiu nba zaideju. Bet deja i top5 nepatenka. Top 10 tai jo.LeBronas yra geriausias visu laiku krepsininkas. Turi pacius ispudingiausius duomenis NBA istorijoje. Pavydetina aikstes matyma. Metimas su kiekvienu sezonu vis stabilesnis. Lavonus nuveda iki NBA finalo, o jam isejus komanda krenta i absoliutu NBA dugna. Zmogus fiziskai stipriausias ir labiausiai subrendes buna 30ies metu. LeBronui 27. Iki 32-33 metu jis darysis vis didesne gresme. Taip, jo galimybes dar toli grazu nepasieke maksimumo. :) Taigi be konkurencijos - LeBronas numeris 1 NBA lygoje.Toliau eina Durantas. Kuris man niekada nepatiko, nes yra didelis savanaudis vaiko veidu ir plonas kaip sliekas. Man kaip besidominciam ir uzsiiminejanciam fitnesu tai protu nesuvokiama. Kaip toks sakalys gali dominuot NBA. Kazkas fenomenalaus.Trecias butu Kobe. Turintis auksciausia krepsinio iq. Neabejotinai didziausia gresme 1x1 zaidime su kruva skirtingu judesiu. Liksiu prie nuomones, jog 1x1 NBA turnyre Kobe nusluotu bet ka.Ketvirtas Dwyane Wade. Silpnesne LeBrono versija. Monstriskas atletiskumas, greitis. Superine gynyba. Nemato taip gerai aikstes.Penktas D.Rose. Staigiausias ir greiciausias NBA zaidejas su monstrisku suoliu. Silpnokas metimas. Berods praeita sezona buvo vienintelis zaidejas patekes i top10 tiek pagal pelnomus taskus tiek pagal assistus.Antra penketo dali nebutinai eiliskumo tvarka sudaro Howard, Rondo, Love, Paul ir Gasol.


Nesu gyvenime matęs daugiau sarkazmo vienam poste
2012-09-30
-9
Atsakyti
Rondo puikus zaidejas. Ball handlingas geriausias nba. Geriausiai besiginantis izaidejas. Aukstas krepsinio iq. Vienas greiciausiu nba zaideju. Bet deja i top5 nepatenka. Top 10 tai jo.

LeBronas yra geriausias visu laiku krepsininkas. Turi pacius ispudingiausius duomenis NBA istorijoje. Pavydetina aikstes matyma. Metimas su kiekvienu sezonu vis stabilesnis. Lavonus nuveda iki NBA finalo, o jam isejus komanda krenta i absoliutu NBA dugna. Zmogus fiziskai stipriausias ir labiausiai subrendes buna 30ies metu. LeBronui 27. Iki 32-33 metu jis darysis vis didesne gresme. Taip, jo galimybes dar toli grazu nepasieke maksimumo. :) Taigi be konkurencijos - LeBronas numeris 1 NBA lygoje.

Toliau eina Durantas. Kuris man niekada nepatiko, nes yra didelis savanaudis vaiko veidu ir plonas kaip sliekas. Man kaip besidominciam ir uzsiiminejanciam fitnesu tai protu nesuvokiama. Kaip toks sakalys gali dominuot NBA. Kazkas fenomenalaus.

Trecias butu Kobe. Turintis auksciausia krepsinio iq. Neabejotinai didziausia gresme 1x1 zaidime su kruva skirtingu judesiu. Liksiu prie nuomones, jog 1x1 NBA turnyre Kobe nusluotu bet ka.

Ketvirtas Dwyane Wade. Silpnesne LeBrono versija. Monstriskas atletiskumas, greitis. Superine gynyba. Nemato taip gerai aikstes.

Penktas D.Rose. Staigiausias ir greiciausias NBA zaidejas su monstrisku suoliu. Silpnokas metimas. Berods praeita sezona buvo vienintelis zaidejas patekes i top10 tiek pagal pelnomus taskus tiek pagal assistus.

Antra penketo dali nebutinai eiliskumo tvarka sudaro Howard, Rondo, Love, Paul ir Gasol.
2012-09-30
-4
Atsakyti
to fan 23perdetas dalykas, kad lebronas gali zaist visose penkiose pozicijose. centru gali zaist pries kokius nors autsaiderius. idomu kaip jis paimtu howarda, bynum, ar neseniai krepsini palikusi yao? tu man nesuprantanciam sito zaidimo paaiskink, kaip jis tai galetu padaryt?ir izaidejas? kaip jis sugaudytu greiciausius izaidejus? t.parker, j.wall, d.rose? o puolime izaideju.. kad gerai mato aikste sutinku, bet kad gali kurti zaidima, nemanau


Su Rose puikiai tvarkėsi 2011m. ECF :)
2012-09-30
-14
Atsakyti
Ee Tday, ar tik praėjusio sezono vidurį nekūrei temų Bynum>Howard. Rašei ten per 36minutes jų averegus ir aiškinai ten koks Bynumas geras. O kaip jau Howardas atėjo į LaL, apsivertė plokštelė. Dabar gal jau Howardas geresnis ir už Shaq?
2012-09-30
+5
Atsakyti
Atsiprasant ciulpia jie viens kitam toj lygoj ir vargo nemato :D ta prasme, kiekvienas gyria savo komanda ir jos narius, kaip geriausius... Apskritai sporte priviso saldzialiezuviu... Pasiilgstu, Rodman'o, Barkley... F-1'ene- Irvine, J. Hunt, Coulthard... dabar net neidomu klausyt interview, nes peza tas pacias nesamones.
2012-09-30
-10
Atsakyti
TDaYJump_Shooter1. LeBron James - universalus zaidejas, puikiai reboundina, scorina, atlieka assistus, siuo metu tikrai geriausias lygoje.2. KD35 - geriausias scoreris nba siuo metu.3. Dwight Howard - praejusi sez iki traumos buvo zveris, rinkdavo ~20tsk ir ~20rbs, si sezona tasku rodiklis manau kris, bet treciosios vietos tikrai vertas, aisku jei nakmuos traumos.Tai taip taip, visą laiką kol žaidė rinko 20-20. Howardas nevertas būt top 5 niekaip.


Gal pakeitei nuomonę, kad visgi nėra Howard>Bynum, jeigu tokį pareiškimą darai?

Kad 1 LBJ, o antras KD tai čia, manau, jie ta dvejetuką dar ilgai sudarys(kad ir apsikeitę vietom), o dėl Howardo tai čia jau reikia sezono sulaukt, ir pažiūrėt, kaip jis atrodys tarp gerų žaidėjų, stats tai tikrai turėtų nukrist, bet įdomu, ant kiek naudingas jis sugebės būt.
2012-09-29
+8
Atsakyti
to fan 23perdetas dalykas, kad lebronas gali zaist visose penkiose pozicijose. centru gali zaist pries kokius nors autsaiderius. idomu kaip jis paimtu howarda, bynum, ar neseniai krepsini palikusi yao? tu man nesuprantanciam sito zaidimo paaiskink, kaip jis tai galetu padaryt?ir izaidejas? kaip jis sugaudytu greiciausius izaidejus? t.parker, j.wall, d.rose? o puolime izaideju.. kad gerai mato aikste sutinku, bet kad gali kurti zaidima, nemanau


Dėl centrų gal ir sutikčiau, bet sakai kaip jis sugaudytų įžaidėjus? Įdomu, kas dengė ir nusodino 2011 konf finale Rose?

O kas dėl temos, tai aišku perdėtai jis čia jau pakalbėjo, bet Rondo iš ties unikalus. Jeigu jis dar pataikytų iš 3pt be abejonės būtų geriausias PG, bet dabar šiaip negalėčiau apsispręst, ar koks Paulas ar Rondo geriau.
2012-09-29
+13
Atsakyti
Dar isove 1 anekdota tik ne tday bet doolys.
2012-09-29
+10
Atsakyti
:DDDDDDDDDDDDDD
2012-09-29
+3
Atsakyti
geriausias yra james'as.
2012-09-29
+7
Atsakyti
ShL
to fan 23perdetas dalykas, kad lebronas gali zaist visose penkiose pozicijose. centru gali zaist pries kokius nors autsaiderius. idomu kaip jis paimtu howarda, bynum, ar neseniai krepsini palikusi yao? tu man nesuprantanciam sito zaidimo paaiskink, kaip jis tai galetu padaryt?ir izaidejas? kaip jis sugaudytu greiciausius izaidejus? t.parker, j.wall, d.rose? o puolime izaideju.. kad gerai mato aikste sutinku, bet kad gali kurti zaidima, nemanau


East finals Heat-Bulls, Bulls duso Lj gynyboje
2012-09-29
-12
Atsakyti
Krc
Anonimas - 1. Lebron 2. Durant 3. Howard Dar nesupratai? Tu paziurek kaip jie zaidzia tada savo priekaistus metyk.
2012-09-29
+11
Atsakyti
Krc
Anonimas, raminkis, jis dug pasiekes ko tu nesugebesi tikrai, ir as. Toliau, jis atlieka tiek perdavimus , pelno taskus, atsikovoja komauolius, galu gle gali blokuoti metimus, yra atletiskas.. Kai komanda pralaimineja jis gali ja tempti i prieki pavyzdis, LIETUVA - AMERIKA, Olimpiadoje, jis paskutinemis minutemis kai lietuviai laiminejo ant ~8 tasku, sumete taskus ir itempe komanda. Tas pats yra ir NBA lygoje, paskutiniomis sekundemis jis pataiko lemiamus metimus, atlieka puikius perdavimus, ir rebu daug padaro... Kuo jis jums nepatinka, kaip krepsininkas jis tikrai dauk pasiekes... Ir manau , kad ne kiekvienam , taip sekasi... Tas Kobe, tai va tikrai savanaudis, kitiem leidzia pasireiksti , tik tada kai atsiseda ant suolelio arba gauna trauma. Gerai LEBRONAS Padaro Triple - Double, bet kodel i tai ieina 10 perdavimu? Ai krc, cia net neverta gincytis, daba galit sakyt ka norit tik susiprotekit. Lebronas lygiai toks pars Zaidejas kaip KD, ir tikrai manau gali zaisti visose 5pozocijose, 3 PF, SF, SG 100% kitose gal ir maziau, bet moka.. Vsio baigiau dabar smerkit.
2012-09-29
-6
Atsakyti
Anonimas
Bl kokiam abeliui gali nedasilt, kad Howardas yra labiausiai dominuojantis aukstaugis NBA? O jei jis toks yra, tai minimum TOP 5 lygos zaideju turi but. Joks duxas Bynumas nera uz ji geresnis. Uz ta Bynuma greitesnis ir patvaresnius kelius senis Saq turi.
2012-09-29
+5
Atsakyti
mad
na taip pg jis geriausias bet su 13pt 12ast 5reb geriausias nebūsi suprantu kad jis belekaip pasus atlieka geriausiai lygoj aikšte mato bet jis tikrai nėra geriausias lygoj metimo neturi visai jis manau Rondo lygoj koks 5/7 žaidėjas Jamesas už ji tikrai geresnis juk pernai po 28pt 8reb 7ast darydavo gali lošt beveik visose pozicijose manau, pritariu kad C taj jis nekoks ir Durantas už jį geresnis ir tas pats Howardas manau toks sarašas geriausiu žaidėjų turėtų būti toks 1L.James 2K.Durant 3D.Howard 4D.Rose kaip tašku darytojas nes prasiveržimas geriausias lygoj 5R.Rondo 6D.Wade 7Ch.Paul 8K.Bryant 9Ch.Bosh 10C.Anthony.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2012-09-29
-9
Atsakyti

Komentuoti

Vardas:      
  Prenumeruoti   Iš viso komentarų: 36

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.