- Gedvydas Vainauskas ketino registruoti prekės ženklą „Rytas“
- Vis tik klubas pasidalino dokumento kopija, kurioje prekės ženklo „Ryto“ teisės priklauso Vilniaus klubui nuo birželio 15-osios
- Vainauskas „Verslo žinioms“ situaciją komentavo tik lakoniškai ir konkrečių savo planų detalių nepateikė
„Verslo žinios“ skelbė, kad žiniasklaidos grupę UAB „Lietuvos rytas“ valdantis Vainauskas patentų biure pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Rytas“. Tai Vainauskas padarė dar birželio mėnesį – po krepšinio klubo paviešintos žinios apie pavadinimo keitimą.
Vis tik šiems įvykiams už akių užbėgo pats klubas. „Ryto“ nurodomoje dokumento kopijoje matoma, jog paraiška įregistuoti prekės ženklą buvo įteikta sausio 31-ąją dieną, o legaliai šis pavadinimas įregistruotas buvo birželio 15-ąją. Visos teisės, susijusios su „Ryto“ prekės ženklu, priklauso sostinės klubui.
„Verslo žinios“ taip pat minėjo, kad Vainausko pateiktoje paraiškoje buvo nurodoma ir tai, kas bus vystoma su šiuo prekės ženklu. Tai – sporto aikštelių ir įrenginių nuoma, stovyklų paslaugos, tvarkaraščių sudarymai bei varžybų rengimai.
Tiesa, pats Vainauskas neatskleidė, kam jam reikalingas naujas prekės ženklas.
„Mes registruojame viską, kas mums svarbu“, – prieš išaiškėjant apie klubo padarytus ėjimus „Verslo žinioms“ sakė Vainauskas.
Pastarasis sostinės klubą valdė du dešimtmečius, kol praėjusią vasarą po rasizmo skandalo buvo priverstas palikti komandą.
Paremkite BasketNews ir naršykite be reklamų.