Europos krepšinio čempionatų prizininkai, ilgamečiai Eurolygos grandų lyderiai ir garsiausi broliai dvyniai Lietuvoje – Darjušas ir Kšyštofas Lavrinovičiai artėjant karjeros saulėlydžiui imasi aktyvios veiklos už aikštelės ribų – pristatė savo prekės ženklą „LavTwins“, su kuriuo žengia į tarptautinį pramogų ir verslo pasaulį.
Pirmo lietuviško tokio tipo projekto komanda tiki, kad aukščiausių dvynių profesionaliame krepšinyje gyvenimo istorija, charizma ir neeilinės asmeninės savybės netruks suburti gerbėjų visame pasaulyje.
Susipažinti su dvynių gyvenimo istorija ir kasdienybe galima jau šiandien – „YouTube“ tinkle paskelbta pirmoji, įžanginė, kartu su Holivudo prodiuseriais kurto realybės šou – serialo „Twin Ballers“ serija. Be internetinio TV šou planuojami tarptautiniai soc. tinklų projektai, brolių aprangos linija ir kt. projektai.
Kšištofas Lavrinovičius
Komanda: |
Prienų Skycop |
Pozicija: | PF, C |
Amžius: | 38 |
Ūgis: | 209 cm |
Svoris: | 105 kg |
Gimimo vieta: | Vilnius, Lietuva |
Rugsėjo viduryje Lietuvoje viešėjusio ir su broliais dirbusio „Emmy“ nominuoto JAV televizijos ir dokumentinių filmų prodiuserio Gary Waksman ir jo komandos nuomone, įvairiapusė Lavrinovičių istorija ir jų charizmatiškos asmenybės yra galingas užtaisas, galintis sudrebinti ir paliesti ne tik krepšinio fanų, bet ir platesnės auditorijos, širdis.
Profesionalių sportininkų prekės ženklai pasaulyje – ne naujiena. „NBA“ žvaigždės Lebrono Jameso imperijos vertė 2016 m. siekė 275 mln. dolerių. Futbolininkas Cristiano Ronaldo, turintis vyrams skirtą mados prekės ženklą „CR7“, 2018 m. iš savo „papildomos veiklos“ uždirbo 108 mln. dolerių. „LavTwins“ – pirmas tokio tipo projektas Lietuvoje.
Ne paslaptis, kad profesionali krepšininkų karjera Darjušo ir Kšyštofo eina į pabaigą, o naujasis prekės ženklas – puiki galimybė pradėti visiškai naują gyvenimo etapą. Tiesa, kol „LavTwins“ komanda dirba prie ateities planų, plėtros į naujas rinkas strategijos ir naujų projektų kūrimo, patys broliai sako, kad šiuo metu visas jėgas atiduos Prienų „Skycop“ ir sieks sėkmingai užbaigti sezoną.
„Dabar dar koncentruosimės į aikštelę, nes čia yra pagrindinis mūsų darbas – kurti gražų krepšinį ir pasiekti LKL pusfinalius“, – teigia Darjušas. „Brolis šiandien labai pesimistiškas. Reikia sakyti, kad siekiam finalo, o kaip bus, matysim, – prideda Kšyštofas, – dėl „LavTwins“ irgi dirbam. Taip sunkiai filmavomės visą savaitę, o brolis neatsimena. Žiūrėsim, kaip pavyko.“
Projekto „LavTwins“ vadovo, Roko Mickevičiaus teigimu, broliams koncentruojantis į sezoną, specialistų komanda dirba su nauju prekės ženklu ir jo stiprinimu užsienio rinkose – pirmieji žingsniai suplanuoti JAV, Kinijoje.
„Turime labai aiškius tikslus – norime įsitvirtinti didžiausiose pasaulio rinkose. „YouTube“ serialas yra tik pirmas žingsnis, skirtas susipažinimui su Lavrinovičių asmenybėmis ir gyvenimo būdu. Planuose – soc. tinklų projektai, originalus video turinys, mados linija ir vardiniai produktai. Konkrečių tolimesnių žingsnių išduoti negaliu, bet esu tikras, kad „LavTwins“, kaip ir patys broliai, netruks pralinksminti savo sekėjų.“
Anksčiau žaidę tokiuose Europos krepšinio granduose kaip Maskvos „CSKA“, Stambulo „Fenerbahce“, Madrido „Real“, Kauno „Žalgiris“, Lavrinovičiai kartu su „LavTwins“ sieks plėstis į kultūros ir pramogų pasaulį.
Paremkite BasketNews ir mes atsidėkosime dar geresniu turiniu.