Jameso vedama „Heat“ neturėjo problemų su „Lakers“ (video, foto, statistika)

2012-01-20 09:13
Ligos neišmušė LeBrono Jameso iš pusiausvyros. Ketvirtadienį ryte nesitreniravęs dėl kosulio, vakare Majamio „Heat“ (10-4) žvaigždė stojo į mūšį su Los Andželo „Lakers“ (10-6) komanda. Ir neturėjo jokių problemų.

Be traumuoto Dwyane'o Wade'o žaidžianti „Heat“ savo aikštėje 98:87 (25:20, 27:17, 25:19, 21:31) nugalėjo „Lakers“ ir net galutinis rezultatas neatspindi, kaip aikštėje dominavo Majamio ekipa.

Per pirmus du kėlinius „Lakers“ pataikė vos 31 proc. metimų – tai blogiausias jų rezultatas šį sezoną – ir atsiliko 37:52. Po trijų kėlinių komandas skyrė net 21 taško persvara (77:56).

Kobe Bryanto vedama „Lakers“ ketvirtajame kėlinyje dar priartėjo iki 82:92, tačiau labiau sumažinti atsilikimo nepajėgė.

Tai buvo pirma Jameso ir jo buvusio trenerio „Cavaliers“ komandoje Mike'o Browno akistata. Brownas dabar treniruoja „Lakers“ komandą.

„Kosulys kartais gali sutrukdyti, tačiau jaučiau, kad galėsiu padėti komandai“, – po mačo savo savijautą komentavo Jamesas.

„Heat“: LeBronas Jamesas 31 (8 atk. kam., 8 rez. perd.), Chrisas Boshas 15, Shane'as Battier 11, Mario Chalmersas 10.

„Lakers“: Pau Gasolis 26, Kobe Bryantas 24, Andrew Bynumas 15 (12 atk. kam.).

Vaizdo reportažas:



Visi rezultatai:

Utah Jazz Dallas Mavericks 91-94 stat »
Houston Rockets New Orleans Hornets 90-88 stat »
Miami Heat Los Angeles Lakers 98-87 stat »



Komentarai:

Jooo, nesiseka LAL su heatais, bet bus įdomi sekanti kova, kai LAL loš namuose.
2012-01-20
+1
Atsakyti
JurburgAmazingLievi Lakers gavo ir gerai, nes Heat geriausia komanda, o James geriausias pasaulio krepšininkas ir man neįdomi Heat antifanų nuomonė :DTai eik pasmaukysi pries james ,nes Amerika dejus ant heatu...


O tu eik ant Lakers pasmauskysi, gal ir aptaškysi :D jei būtų dėjus, tai neitų į varžybas asile :D
2012-01-20
+3
Atsakyti
CesarMilesTavo tie angliski istiktukai ar kaip cia pavadinus atrodo apgailetinai. :) Gal jau uzteks? Saunuolis, tikek toliau. Priminsiu as tau dar savo komentara per playoffus :)


Maloniai prašom.

Na va, tai dabar rašysiu šast, pyst, dzingt ir kitus lietuviškus ištiktukus COME THE FUCK ON, koks tau skirtumas kaip aš rašau vis tiek supranti ką noriu pasakyt.

Tu labai domiesi šuoliu, krepšininko greičiu, primink man kada paskutinį kartą greita, atletiška komanda laimėjo finalus. Be greičiau už kai kuriuos įžaidėjus bėgančio shaq'o ir jauno kobės dueto vedamos Lakers nelabai tokios pamenu, spurs, pistons, mavs - protingas, lėtas žaidimas paremtas gynyba PO.

Miamis su Wade'u turi TOP 3 gynybą lygoj, jeigu išlaikys tokią PO, ko jiem nepavyko padaryt anais metais iki galo, laimės net ir be didelio James'o indėlio, kadangi iš jo neverta to tikėtis.
2012-01-20
-5
Atsakyti
Tavo tie angliski istiktukai ar kaip cia pavadinus atrodo apgailetinai. :) Gal jau uzteks? Saunuolis, tikek toliau. Priminsiu as tau dar savo komentara per playoffus :)
2012-01-20
-4
Atsakyti
ShLCesarMilesOho kaip netiketa. Norejau dar ir pastatyt Heatu minusine fora, nes nemaciau nei vieno sanso Lakersam laimet. Jei vienintele pergale isvykoj iskovojama pries lavonus Jazz ir dar po pratesimo tai apie kalba? :) Sianakt ir pries Magic pasikraus. Sezonas palaidotas. Nematau jokiu vilciu eit toliau nei PO 2 raundas. Esu didelis Lakers fanas, bet ne aklas. TDAY ir tu manau supranti ta pati.Vakaruose Thunder, Blazers, Clippers, Mavs, Nuggets yra pilnai stipresni. Nu iveikem tuos Nuggetsus namie per fuksa, bet poto kita diena atsikrovem pries juos isvykoj. Ir jie nezaidzia pilnos sudeties, dar Chandleris, Martinas, Smithas prisijungs. Be sansu. Mavsus iveikem irgi per fuksa namie. Nu ir kas? Jie dabar labai prastoj formoj. Bet tai ju suolas koks? 10 kartu geresnis uz lakers jei ne 20. :)) Susizais ir vel nusweepins playoffuose. Pas mus nera kam susizaidinet. Ant suolo vien lavonai. Vietoj Odomo ir Browno - McRobertas ir Murphy. Va cia tai sustiprejimas! :))Labai liudna is tiesu, Lakers era baigesi. Vienintelis idomus dalykas beliko, tai suzinot kiek Kobe dar istemps sezonu ir ar pasivys MJ pagal taskus.Va kur realistas fanas, gerbiu. O ne tday ziurintis i viska pro rozinius akinius


Pataisysiu - geltonai rožinius.
2012-01-20
-5
Atsakyti
ShLTDaYSoundWaveTDaYHoLdMinTDaYASTTDaYHoLdMinSpreeTuriu toki keista pastebejima, kad be Wade, man Miamis legviau ziurisi...pritariu tau,kad ir kaip beskambetu noreciau jog wade iskeistu i pora geresniu zaideju.Į ką tu gali iškeist Wade'ą ? :DD GERESNIŲ :DDWade'o niekas niekad nekeis, jis Heat'am atnešė žiedą, jie jam atneš šiltą karjeros stotelę iki jos galo ir nesvajokit apie DW keitimus, jis vis dar geriausiai besiginantis SG lygoj, tu nieko už jį geriau negausi.Allen dar praeita sezona kiek norejo tiek mete, Wade nesugaudu tu krepsininku, kurie ratais begioja aplink trajaka ir bando atsidengti (Beje nestumiu, man jis patinka, tik nereikia per rozinius akinius ziureti)Pzdc, Allen'as vienintelis žaidėjas, kuris taip laksto, kurio komanda turi gal dešimt derinių vien jo metimam, JO NIEKAS NESUGAUDO.HoLdMinTDaYHoLdMinSpreeTuriu toki keista pastebejima, kad be Wade, man Miamis legviau ziurisi...pritariu tau,kad ir kaip beskambetu noreciau jog wade iskeistu i pora geresniu zaideju.Į ką tu gali iškeist Wade'ą ? :DD GERESNIŲ :DDWade'o niekas niekad nekeis, jis Heat'am atnešė žiedą, jie jam atneš šiltą karjeros stotelę iki jos galo ir nesvajokit apie DW keitimus, jis vis dar geriausiai besiginantis SG lygoj, tu nieko už jį geriau negausi.tu kazkoks trenktas,nesinori tiesiog su tokiais kalbeti.trenktas kuom? Kad neturi jokio, nei menkiausio šanso ką nors įrodyt kitaip negu aš sakau, nes tu po vienų rungtynių, kai Heat laimi prieš vieną iš TOP5 komandų į titulą be Wade'o siūlai jį keist? Jam 30 metų, jis komandos centerpiece'as, JO NIEKAS NEKEIS ir net svajot ar galvot apie tai kvaila, vienintelis, kuris turi MENKĄ šansą būt iškeistas iš big 3 yra Bosh'as, bet tam nėra pagrindo, jis gerai žaidžia šį sezonąpas tave mastymo ratas labai ribotas ir siauras,o tai reiskia kad as su tavim kalbeti negaliu.prie ko cia ta pergale be wade pries lakersus,as net neta norejau pasakyti o tu supranti ta ka nori suprasti arba ta ka tik gali.patikek ne pirmi ir ne treti metai kai ziuriu nakti nba varzybas,tad gal neisivaizdink per daug.O gryztant prie wade keitimo tai as tik garsiai pamasciau,pats suprantu kad jo niekas nekeistu,bet tu kazkodel isikalei sau i galva kazkokiu nesamoniu ir kitiems akis draskai.Skirtumas tarp mūsų, kad aš turiu mąstymo ratą.lol "garsiai pamąsčiau".Keistas tu žmogus, eini vienas prieš visus, ir vaidini žinovą, už visus gudriausią. Nu juokinga tiesiog. Dauguma žiūri rungtynes, skaito analitikų nuomones, o tu net ir jiems kartasi prieštarauji. Kodėl nepaima tavęs į kokią komandą jei tu už visus geriau žinai? Kobe dievas, visi kiti nulis - pamiršk tas dienas.Vienas prieš visus? That's good for me, vadinas kažką darau gerai, jeigu pilkoji masė manęs nemėgsta.Analitikų nuomones. FUCK YEAH, perskaitai NBA apžvalgą po rungtynių, ane? Vieninteliai ekspertai, kurie kalba ką nori yra ESPN 1st and 10 nariai, skip bayless, stephen a smith, etc.BDaYMažvaikiai, chill the fuck out - šios rungtynes niekam neįdomios. C'mon, nejaugi kas nors manot, kad Lakers negalėjo NUŠLUOTI nuo kelio Heat be jos LYDERIO WADE ? C'mon, you gotta be shittin' me... Čempioniškai komandai svarbu sveikiems ir pailsėjusiems pasiekti PLAYOFFUS ir tada RODYT žaidimą.TOP 3 gynyba, TOP 1 priekinė linija ir TOP 2 VISŲ LAIKŲ žaidėjas - smells like another ring for Kobe Bean Bryant.Kobe Bryant - Slam dunk GIANT.Bynum = Howard.Black Mamba >>>>>> Lebrick.Kyla kam nors kokių klausimų ?Pripažinsiu, nebloga mano parodija, panašus rašymo stilius, bet esmė, kad bandydamas parodijuot, pasakei dalykus, dėl kurių aš šimtu procentu ramus dėl LAL. Na, galbūt išskyrus tą slam dunk GIANT. :Ddar pasakyk, kad ne tu rasei? ;DD


Žmogau, matau nepastebėjai, kad nesu kažkoks mažvaikis, kuris žavėtųsi dėjimais.

Tik aš ir rašyčiau SLAM DUNK GIANT.

CesarMilesOho kaip netiketa. Norejau dar ir pastatyt Heatu minusine fora, nes nemaciau nei vieno sanso Lakersam laimet. Jei vienintele pergale isvykoj iskovojama pries lavonus Jazz ir dar po pratesimo tai apie kalba? :) Sianakt ir pries Magic pasikraus. Sezonas palaidotas. Nematau jokiu vilciu eit toliau nei PO 2 raundas. Esu didelis Lakers fanas, bet ne aklas. TDAY ir tu manau supranti ta pati.Vakaruose Thunder, Blazers, Clippers, Mavs, Nuggets yra pilnai stipresni. Nu iveikem tuos Nuggetsus namie per fuksa, bet poto kita diena atsikrovem pries juos isvykoj. Ir jie nezaidzia pilnos sudeties, dar Chandleris, Martinas, Smithas prisijungs. Be sansu. Mavsus iveikem irgi per fuksa namie. Nu ir kas? Jie dabar labai prastoj formoj. Bet tai ju suolas koks? 10 kartu geresnis uz lakers jei ne 20. :)) Susizais ir vel nusweepins playoffuose. Pas mus nera kam susizaidinet. Ant suolo vien lavonai. Vietoj Odomo ir Browno - McRobertas ir Murphy. Va cia tai sustiprejimas! :))Labai liudna is tiesu, Lakers era baigesi. Vienintelis idomus dalykas beliko, tai suzinot kiek Kobe dar istemps sezonu ir ar pasivys MJ pagal taskus.


O tai kai prieš du metus Cavsai sudaužė lakersus per kalėdų dieną (NE PERNAI, PRIEŠ DU METUS) tai irgi sezoną reikėjo laidot?

Come the fuck on, atėjus PO metui atletiškumo faktorius išnyksta rungtynėse, tai buvo įrodyta šimtus kartų. O tada jau ateina patirtis ir gynyba.
2012-01-20
-3
Atsakyti
ShL
CesarMilesOho kaip netiketa. Norejau dar ir pastatyt Heatu minusine fora, nes nemaciau nei vieno sanso Lakersam laimet. Jei vienintele pergale isvykoj iskovojama pries lavonus Jazz ir dar po pratesimo tai apie kalba? :) Sianakt ir pries Magic pasikraus. Sezonas palaidotas. Nematau jokiu vilciu eit toliau nei PO 2 raundas. Esu didelis Lakers fanas, bet ne aklas. TDAY ir tu manau supranti ta pati.Vakaruose Thunder, Blazers, Clippers, Mavs, Nuggets yra pilnai stipresni. Nu iveikem tuos Nuggetsus namie per fuksa, bet poto kita diena atsikrovem pries juos isvykoj. Ir jie nezaidzia pilnos sudeties, dar Chandleris, Martinas, Smithas prisijungs. Be sansu. Mavsus iveikem irgi per fuksa namie. Nu ir kas? Jie dabar labai prastoj formoj. Bet tai ju suolas koks? 10 kartu geresnis uz lakers jei ne 20. :)) Susizais ir vel nusweepins playoffuose. Pas mus nera kam susizaidinet. Ant suolo vien lavonai. Vietoj Odomo ir Browno - McRobertas ir Murphy. Va cia tai sustiprejimas! :))Labai liudna is tiesu, Lakers era baigesi. Vienintelis idomus dalykas beliko, tai suzinot kiek Kobe dar istemps sezonu ir ar pasivys MJ pagal taskus.


Va kur realistas fanas, gerbiu. O ne tday ziurintis i viska pro rozinius akinius
2012-01-20
+6
Atsakyti
Oho kaip netiketa. Norejau dar ir pastatyt Heatu minusine fora, nes nemaciau nei vieno sanso Lakersam laimet. Jei vienintele pergale isvykoj iskovojama pries lavonus Jazz ir dar po pratesimo tai apie kalba? :) Sianakt ir pries Magic pasikraus. Sezonas palaidotas. Nematau jokiu vilciu eit toliau nei PO 2 raundas. Esu didelis Lakers fanas, bet ne aklas. TDAY ir tu manau supranti ta pati.

Vakaruose Thunder, Blazers, Clippers, Mavs, Nuggets yra pilnai stipresni. Nu iveikem tuos Nuggetsus namie per fuksa, bet poto kita diena atsikrovem pries juos isvykoj. Ir jie nezaidzia pilnos sudeties, dar Chandleris, Martinas, Smithas prisijungs. Be sansu. Mavsus iveikem irgi per fuksa namie. Nu ir kas? Jie dabar labai prastoj formoj. Bet tai ju suolas koks? 10 kartu geresnis uz lakers jei ne 20. :)) Susizais ir vel nusweepins playoffuose. Pas mus nera kam susizaidinet. Ant suolo vien lavonai. Vietoj Odomo ir Browno - McRobertas ir Murphy. Va cia tai sustiprejimas! :))

Labai liudna is tiesu, Lakers era baigesi. Vienintelis idomus dalykas beliko, tai suzinot kiek Kobe dar istemps sezonu ir ar pasivys MJ pagal taskus.
2012-01-20
+8
Atsakyti
AmazingLievi Lakers gavo ir gerai, nes Heat geriausia komanda, o James geriausias pasaulio krepšininkas ir man neįdomi Heat antifanų nuomonė :D


Tai eik pasmaukysi pries james ,nes Amerika dejus ant heatu...
2012-01-20
+23
Atsakyti
Lievi Lakers gavo ir gerai, nes Heat geriausia komanda, o James geriausias pasaulio krepšininkas ir man neįdomi Heat antifanų nuomonė :D
2012-01-20
-4
Atsakyti
Na Bynum demonstruoja tikrai neblogą žaidimą. Ir gynyboj, ir puolime jis yra puikiai matomas. Su D.Howard'u lyginti kol kas tikrai negalima, bet potencialą tobulėti jis turi milžinišką.
2012-01-20
+2
Atsakyti
...
Bynum = Howard :DDDD

WTF? Tik dūxas TDaY gali taip sakyt. Gerai dar, kad ne Bynum > Howard :DDD. Lopas tas Bynum yra, už kurį net pensininkas Šakas greičiau pabėga ir aukščiau pašoka, nors vos ne 20 metų vyresnis yra :DD. Plius, traumų maišas kaip Oden, nors už Oden geresnis, nes dar fotomodelio karjeros nepradėjo :DD. All ina all - Lakers Is A Piece Of SHET :DDDDD
2012-01-20
+3
Atsakyti
Pas James'ą - 0 čempionų žiedų. Koks čia dar geriausias pasaulio žaidėjas?
2012-01-20
Atsakyti
ShL
TDaYSoundWaveTDaYHoLdMinTDaYASTTDaYHoLdMinSpreeTuriu toki keista pastebejima, kad be Wade, man Miamis legviau ziurisi...pritariu tau,kad ir kaip beskambetu noreciau jog wade iskeistu i pora geresniu zaideju.Į ką tu gali iškeist Wade'ą ? :DD GERESNIŲ :DDWade'o niekas niekad nekeis, jis Heat'am atnešė žiedą, jie jam atneš šiltą karjeros stotelę iki jos galo ir nesvajokit apie DW keitimus, jis vis dar geriausiai besiginantis SG lygoj, tu nieko už jį geriau negausi.Allen dar praeita sezona kiek norejo tiek mete, Wade nesugaudu tu krepsininku, kurie ratais begioja aplink trajaka ir bando atsidengti (Beje nestumiu, man jis patinka, tik nereikia per rozinius akinius ziureti)Pzdc, Allen'as vienintelis žaidėjas, kuris taip laksto, kurio komanda turi gal dešimt derinių vien jo metimam, JO NIEKAS NESUGAUDO.HoLdMinTDaYHoLdMinSpreeTuriu toki keista pastebejima, kad be Wade, man Miamis legviau ziurisi...pritariu tau,kad ir kaip beskambetu noreciau jog wade iskeistu i pora geresniu zaideju.Į ką tu gali iškeist Wade'ą ? :DD GERESNIŲ :DDWade'o niekas niekad nekeis, jis Heat'am atnešė žiedą, jie jam atneš šiltą karjeros stotelę iki jos galo ir nesvajokit apie DW keitimus, jis vis dar geriausiai besiginantis SG lygoj, tu nieko už jį geriau negausi.tu kazkoks trenktas,nesinori tiesiog su tokiais kalbeti.trenktas kuom? Kad neturi jokio, nei menkiausio šanso ką nors įrodyt kitaip negu aš sakau, nes tu po vienų rungtynių, kai Heat laimi prieš vieną iš TOP5 komandų į titulą be Wade'o siūlai jį keist? Jam 30 metų, jis komandos centerpiece'as, JO NIEKAS NEKEIS ir net svajot ar galvot apie tai kvaila, vienintelis, kuris turi MENKĄ šansą būt iškeistas iš big 3 yra Bosh'as, bet tam nėra pagrindo, jis gerai žaidžia šį sezonąpas tave mastymo ratas labai ribotas ir siauras,o tai reiskia kad as su tavim kalbeti negaliu.prie ko cia ta pergale be wade pries lakersus,as net neta norejau pasakyti o tu supranti ta ka nori suprasti arba ta ka tik gali.patikek ne pirmi ir ne treti metai kai ziuriu nakti nba varzybas,tad gal neisivaizdink per daug.O gryztant prie wade keitimo tai as tik garsiai pamasciau,pats suprantu kad jo niekas nekeistu,bet tu kazkodel isikalei sau i galva kazkokiu nesamoniu ir kitiems akis draskai.Skirtumas tarp mūsų, kad aš turiu mąstymo ratą.lol "garsiai pamąsčiau".Keistas tu žmogus, eini vienas prieš visus, ir vaidini žinovą, už visus gudriausią. Nu juokinga tiesiog. Dauguma žiūri rungtynes, skaito analitikų nuomones, o tu net ir jiems kartasi prieštarauji. Kodėl nepaima tavęs į kokią komandą jei tu už visus geriau žinai? Kobe dievas, visi kiti nulis - pamiršk tas dienas.Vienas prieš visus? That's good for me, vadinas kažką darau gerai, jeigu pilkoji masė manęs nemėgsta.Analitikų nuomones. FUCK YEAH, perskaitai NBA apžvalgą po rungtynių, ane? Vieninteliai ekspertai, kurie kalba ką nori yra ESPN 1st and 10 nariai, skip bayless, stephen a smith, etc.BDaYMažvaikiai, chill the fuck out - šios rungtynes niekam neįdomios. C'mon, nejaugi kas nors manot, kad Lakers negalėjo NUŠLUOTI nuo kelio Heat be jos LYDERIO WADE ? C'mon, you gotta be shittin' me... Čempioniškai komandai svarbu sveikiems ir pailsėjusiems pasiekti PLAYOFFUS ir tada RODYT žaidimą.TOP 3 gynyba, TOP 1 priekinė linija ir TOP 2 VISŲ LAIKŲ žaidėjas - smells like another ring for Kobe Bean Bryant.Kobe Bryant - Slam dunk GIANT.Bynum = Howard.Black Mamba >>>>>> Lebrick.Kyla kam nors kokių klausimų ?Pripažinsiu, nebloga mano parodija, panašus rašymo stilius, bet esmė, kad bandydamas parodijuot, pasakei dalykus, dėl kurių aš šimtu procentu ramus dėl LAL. Na, galbūt išskyrus tą slam dunk GIANT. :D


dar pasakyk, kad ne tu rasei? ;DD
2012-01-20
-14
Atsakyti
Gal atsipalaiduojam ir pasimegaujam sezonu, o per PO bus matyt, kuri komanda stipresne?

Akivaizdu, kad Kobe nebegali taip siaust kaip anksciau, nu ir kas? 1 pries 1 zaidzia taip pat gerai kaip bet kas kitas, metimo tu is jo neatimsi, visus savo krepsinio instinktus tebeturi, ko dar reikia, kad galetu vest PAJEGIA komanda i prieki? Lakers tragiskai reikia PG, taip, bet svarbu nuslifuot sistema ir tritaskius pataikyt ir viskas bus visai kitaip.

O del Heat, tai James'as tikrai turetu pasiimt MVP, vienintele intriga Rytuose tai ar sugebes Bulls ikast Miami'ui.
2012-01-20
+6
Atsakyti
...
TDay GRYBAS, kas sutinkat dedat pliusus :)
2012-01-20
-2
Atsakyti
ShLNet ir be Wade, ketvirtam kėliny Heat turėjo 21 pts persvarą, o gale atsipalaidavo, nes Lakers eilinis vidutiniokas


Mavs'ai irgi eilinis vidutiniokas buvo matyt.
2012-01-20
-7
Atsakyti
SoundWaveTDaYHoLdMinTDaYASTTDaYHoLdMinSpreeTuriu toki keista pastebejima, kad be Wade, man Miamis legviau ziurisi...pritariu tau,kad ir kaip beskambetu noreciau jog wade iskeistu i pora geresniu zaideju.Į ką tu gali iškeist Wade'ą ? :DD GERESNIŲ :DDWade'o niekas niekad nekeis, jis Heat'am atnešė žiedą, jie jam atneš šiltą karjeros stotelę iki jos galo ir nesvajokit apie DW keitimus, jis vis dar geriausiai besiginantis SG lygoj, tu nieko už jį geriau negausi.Allen dar praeita sezona kiek norejo tiek mete, Wade nesugaudu tu krepsininku, kurie ratais begioja aplink trajaka ir bando atsidengti (Beje nestumiu, man jis patinka, tik nereikia per rozinius akinius ziureti)Pzdc, Allen'as vienintelis žaidėjas, kuris taip laksto, kurio komanda turi gal dešimt derinių vien jo metimam, JO NIEKAS NESUGAUDO.HoLdMinTDaYHoLdMinSpreeTuriu toki keista pastebejima, kad be Wade, man Miamis legviau ziurisi...pritariu tau,kad ir kaip beskambetu noreciau jog wade iskeistu i pora geresniu zaideju.Į ką tu gali iškeist Wade'ą ? :DD GERESNIŲ :DDWade'o niekas niekad nekeis, jis Heat'am atnešė žiedą, jie jam atneš šiltą karjeros stotelę iki jos galo ir nesvajokit apie DW keitimus, jis vis dar geriausiai besiginantis SG lygoj, tu nieko už jį geriau negausi.tu kazkoks trenktas,nesinori tiesiog su tokiais kalbeti.trenktas kuom? Kad neturi jokio, nei menkiausio šanso ką nors įrodyt kitaip negu aš sakau, nes tu po vienų rungtynių, kai Heat laimi prieš vieną iš TOP5 komandų į titulą be Wade'o siūlai jį keist? Jam 30 metų, jis komandos centerpiece'as, JO NIEKAS NEKEIS ir net svajot ar galvot apie tai kvaila, vienintelis, kuris turi MENKĄ šansą būt iškeistas iš big 3 yra Bosh'as, bet tam nėra pagrindo, jis gerai žaidžia šį sezonąpas tave mastymo ratas labai ribotas ir siauras,o tai reiskia kad as su tavim kalbeti negaliu.prie ko cia ta pergale be wade pries lakersus,as net neta norejau pasakyti o tu supranti ta ka nori suprasti arba ta ka tik gali.patikek ne pirmi ir ne treti metai kai ziuriu nakti nba varzybas,tad gal neisivaizdink per daug.O gryztant prie wade keitimo tai as tik garsiai pamasciau,pats suprantu kad jo niekas nekeistu,bet tu kazkodel isikalei sau i galva kazkokiu nesamoniu ir kitiems akis draskai.Skirtumas tarp mūsų, kad aš turiu mąstymo ratą.lol "garsiai pamąsčiau".Keistas tu žmogus, eini vienas prieš visus, ir vaidini žinovą, už visus gudriausią. Nu juokinga tiesiog. Dauguma žiūri rungtynes, skaito analitikų nuomones, o tu net ir jiems kartasi prieštarauji. Kodėl nepaima tavęs į kokią komandą jei tu už visus geriau žinai? Kobe dievas, visi kiti nulis - pamiršk tas dienas.


Vienas prieš visus? That's good for me, vadinas kažką darau gerai, jeigu pilkoji masė manęs nemėgsta.

Analitikų nuomones. FUCK YEAH, perskaitai NBA apžvalgą po rungtynių, ane? Vieninteliai ekspertai, kurie kalba ką nori yra ESPN 1st and 10 nariai, skip bayless, stephen a smith, etc.

BDaYMažvaikiai, chill the fuck out - šios rungtynes niekam neįdomios. C'mon, nejaugi kas nors manot, kad Lakers negalėjo NUŠLUOTI nuo kelio Heat be jos LYDERIO WADE ? C'mon, you gotta be shittin' me... Čempioniškai komandai svarbu sveikiems ir pailsėjusiems pasiekti PLAYOFFUS ir tada RODYT žaidimą.TOP 3 gynyba, TOP 1 priekinė linija ir TOP 2 VISŲ LAIKŲ žaidėjas - smells like another ring for Kobe Bean Bryant.Kobe Bryant - Slam dunk GIANT.Bynum = Howard.Black Mamba >>>>>> Lebrick.Kyla kam nors kokių klausimų ?


Pripažinsiu, nebloga mano parodija, panašus rašymo stilius, bet esmė, kad bandydamas parodijuot, pasakei dalykus, dėl kurių aš šimtu procentu ramus dėl LAL. Na, galbūt išskyrus tą slam dunk GIANT. :D
2012-01-20
-5
Atsakyti
ShL
BDaYMažvaikiai, chill the fuck out - šios rungtynes niekam neįdomios. C'mon, nejaugi kas nors manot, kad Lakers negalėjo NUŠLUOTI nuo kelio Heat be jos LYDERIO WADE ? C'mon, you gotta be shittin' me... Čempioniškai komandai svarbu sveikiems ir pailsėjusiems pasiekti PLAYOFFUS ir tada RODYT žaidimą.TOP 3 gynyba, TOP 1 priekinė linija ir TOP 2 VISŲ LAIKŲ žaidėjas - smells like another ring for Kobe Bean Bryant.Kobe Bryant - Slam dunk GIANT.Bynum = Howard.Black Mamba >>>>>> Lebrick.Kyla kam nors kokių klausimų ?


1. Atsijungei, kad minusų negautum?

2."Čempioniškai komandai svarbu sveikiems ir pailsėjusiems pasiekti PLAYOFFUS ir tada RODYT žaidimą" ta pati dainelė kaip ir praeitą sezoną, kai vos įveikė CP3 ir buvo sutraiškyti Mavsų jau antram raunde.

3. Bynum=Howard. Čia išvis topas :DDD

4. Tavo susenęs kobe, jau nė iš tolo neprilygsta geriausiam NBA žaidėjui, Jamesui.

5. Džiaukis jeigu tavo Lakers peržengs pirma PO etapa

P.S. Sveikinu su Heat pergale
2012-01-20
Atsakyti
ShL
Net ir be Wade, ketvirtam kėliny Heat turėjo 21 pts persvarą, o gale atsipalaidavo, nes Lakers eilinis vidutiniokas
2012-01-20
+6
Atsakyti

Komentuoti

Vardas:      
  Prenumeruoti   Iš viso komentarų: 60

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.