Bryantas išplėšė pergalę „Lakers“ (statistika)

2012-03-28 10:31
Nuotr.:
Bryantas įrodė, kad jis vis dar gali vesti „Lakers“ į pergales
Bryantas įrodė, kad jis vis dar gali vesti „Lakers“ į pergales
Praėjus dviem dienoms po to, kai buvo pasodintas ant suolo paskutinėmis rungtynių minutėmis prieš Memfio ekipą, Kobe Bryantas šiąnakt atsigriebė. Per paskutines 64 mačo sekundes jis įmetė du svarbius metimus ir padėjo Los Andželo „Lakers“ (31-19) komandai 104:101 (25:16, 30:32, 24:24, 25:29) nugalėti Golden State „Warriors“ (21-28) ekipą. 

„Lakers“ turėjo pranašumą visas rungtynes, iki tada, kai likus žaisti dvi minutes naujasis „Warriors“ narys Richardas Jeffersonas pataikė tritaškį ir išlygino rezultatą. Vėliau Davidas Lee įmetė du taškus ir pirmą kartą suteikė pranašumą „Warriors“ komandai – 97:95.  

Tada darbo ėmėsi Bryantas. Jis pataikė du sudėtingus dvitaškius, mestus per varžovų rankas, ir taip išvedė „Lakers“ ekipą į priekį. „Warriors“ metimai skriejo pro šalį ir jie patyrė nesėkmę.

„Lakers“ įveikė „Warriors“ komandą jau 14-ąjį kartą iš paskutinių penkiolikos susitikimų.

Bryantas prieš tai vykusiose rungtynėse su „Grizzlies“ mačo pabaigoje sėdėjo ant suolo ir neslėpė pasipiktinimo tokiu trenerio sprendimu.

„Lakers“:  Kobe Bryantas 30, Pau Gasolis 19 (17 atk. kam.), Mattas Barnesas 18 (10 atk. kam.), Metta World Peace ir Andrew Bynumas po 11.

„Warriors“: Davidas Lee (9 atk. kam.) ir Brandonas Rushas po 23, Klay Thompsonas 20, Dorellas Wrightas 13, Charlesas Jenkinsas 12.



Komentarai:

CesarMilesgal tu pirma issiaiskink kas tai yra basketball iq pries nusisnekedamas. kobe sitoj srity lenkia visus nba krepsininkus iskaitant kidda ir nasha. sutinku, kad jis meto daug ir neisnaudoja priekines linijos, nes nori kilti all time scoring liste, bet sakyti, kad jo iq minusinis gali tik visiskas asilas. no offence.


Kobe ivaldes visus zaidimo aspektus, turi gerus instinktus, bet jis neturi auksto bball IQ. O jeigu ir turi, tai nerodo, nes 50% zaidimo isdarineja beleka.

Nera JOKIOS priezasties jam uzbaiginet sitiek ataku. Kaip jau sakiau, ketvirtas sezonas NBA istorijoj pagal USG%, nors salia saves turi Pau ir Bynuma. MISMATCHAS, pries kiekviena suknista komanda. FEED THE BIGS.

Skirtumas tarp MJ ir Kobes yra krepsinio IQ. Krepsinio IQ yra MASTYMAS, leidziantis priimt teisinga sprendima. Kobe to nedaro, MJ mokejo isdraskyt ginyba, Kobe neretai paprasciausiai trypia su savo judesiais ir meta belekoki metima. Atrodo graziai, bet ten NIEKO protingo nerasta.

MJ ir Kobe - abu nesveiki mid-range playeriai, abu moka(-ejo) zaist nugara ir t.t, bet Jordanas mete 50+ %, o Kobe niekada nepasieke nors 47%, kodel? Nes Jordanas issirinkdavo gerus metimus. Nes MASTE aikstelej.

Neskiri igudziu nuo IQ. Kobe moka viska ka tik imanoma, bet per savo ambicijas ir buka galva niekada neisnaudojo viso savo potencialo. Ir del Dievo nepiskit proto apie ziedus, kalbam apie viena zmogu, o ne jo komanda.
2012-03-29
-6
Atsakyti
ar imanoma isjunkt kad nerodytu idioto dio komentaru? nes jis toks grybas kad ziauru, paskaitai viena toliau tik praleidineji, bet siaip kad tas jo nikas negadintu vaizdo, tai but geriau isjunkt...
2012-03-29
-16
Atsakyti
gal tu pirma issiaiskink kas tai yra basketball iq pries nusisnekedamas. kobe sitoj srity lenkia visus nba krepsininkus iskaitant kidda ir nasha. http://www.youtube.com/watch?v=Fl2aIYxtc... sutinku, kad jis meto daug ir neisnaudoja priekines linijos, nes nori kilti all time scoring liste, bet sakyti, kad jo iq minusinis gali tik visiskas asilas. no offence.
2012-03-29
-4
Atsakyti
DIO
Koks blet skirtumas ar jis vienas backcourte ar ne, nereikia but Chrisu Paulu kad imest kamuoli i supista posta nemecius nesamoniu.

Kobes bball IQ = minusinis. Reik but idiotu kad metyt kai kuriuos is tu metimu kuriuos jis pasirenka.

Tai, kad salia lavonai, nepateisina NIEKO, nes Kobe nei gali, nei stengiasi dirbt vardan geresniu metimu ir aukstesnio tu skrubu zaidimo lygio. Ir dar karta pakartosiu, nereik jokio superinio backcourt, kad leist geriausiai suknistai priekinei linijai dominuot silpnesnius varzovus.

LeBronas su tuo paciu treneriu ir nihuja negeresne komanda slave visus ir atsimuse tik i Bostona, kurie per plauka cempionais netapo ir Magic kuriem paprasciausiai pasiseke sumest trajakus.

Beje, Kobe turi visiska laisve ir MB freelance puolima, bet jam iki LeBrono Cavs zaidimo kokybes kaip man iki NBA.

KB - overrated
2012-03-29
-9
Atsakyti
DIO
Koks blet skirtumas ar jis vienas backcourte ar ne, nereikia but Chrisu Paulu kad imest kamuoli i supista posta nemecius nesamoniu.

Kobes bball IQ = minusinis. Reik but idiotu kad metyt kai kuriuos is tu metimu kuriuos jis pasirenka.

Tai, kad salia lavonai, nepateisina NIEKO, nes Kobe nei gali, nei stengiasi dirbt vardan geresniu metimu ir aukstesnio tu skrubu zaidimo lygio. Ir dar karta pakartosiu, nereik jokio superinio backcourt, kad leist geriausiai suknistai priekinei linijai dominuot silpnesnius varzovus.

LeBronas su tuo paciu treneriu ir nihuja negeresne komanda slave visus ir atsimuse tik i Bostona, kurie per plauka cempionais netapo ir Magic kuriem paprasciausiai pasiseke sumest trajakus.

Beje, Kobe turi visiska laisve ir MB freelance puolima, bet jam iki LeBrono Cavs zaidimo kokybes kaip man iki NBA.

KB - overrated
2012-03-29
+5
Atsakyti
DIOTDaYNepamenu kito žaidėjo, kuris savo užsidegimu būtų ištraukęs tiek rungtynių.Matai, čia dalykas, kurio niekada nesuprasi, paskendęs savo statistikoj, tai yra širdis. Ir jeigu tavo krūtinės kairėj pusėj nepalak oranžinės spalvos kamuolys su juodom linijom, tu netapsi čempionu.O BET KAS, kas nėra tapęs čempionu, niekada negalės vadintis geriausiu. Taip buvo visuose sportuose, taip bus ir visada.Uzsidegimu :D:D:D Kiek kartu si sezona Kobe pramesdavo nesamone ir net nesugebedavo gryzt i ginyba? Uzsideges, mat :DNesamoniu metymas yra bereikalingas savanaudiskas zaidimas, kuris karts nuo karto pataikant ta nesamone ir parodant savo pikta veida po to patampa 'uzsidegimu'Kalbi lyg visa lyga bb padejus, o Kobe vienas uzsivedes laksto, stengiasi..Tau uzsidegimas, man - shot jackinimas.Kobes usage% si sezona yra 4 didziausias per visa NBA istorija. Pirma vieta priklauso jam paciam 05-06, tai lieka Jordanas 86-87 ir Iversonas 00-01.Pasiziurek ka Kobe, Jordanas ir Iversonas turejo salia saves tuos sezonus.. GRYBUS. Ka Kobe salia saves turi si sezona? Absoliutu mismatcha po krepsiu - Bynuma ir Gasoli, bet ka jis daro? Meto, meto, meto, meto, prameta, prameta, prameta.Jis zaidzia SAVANAUDISKAI. Puse jo uzsidegima ateina is noro pakilt tuo suknistu all-time scoring sarasu.Esi per daug aklas Kobes fanboy'us kad suprastum. AS jo fanas, jis mano megstamiausias zaidejas, bet as ne toks bukas, kad galvociau kad jis tobulas, neturi asmeniniu ambiciju, yra geriausias.


Jis fucking vienas tam backcourte, natūralu, kad jis atlieka daugiau metimų. Kai buvo shannonas, odomas dar už sf laikas nuo laiko pažaisdavo, būdavo kam ant tritaškio atmest kamuolį.

Abu big'ai gauna po 10-12 metimų per rungtynes, labai tingiu žiūrėt kiek tiksliai, bet Kobė vienas visam backcourte padoriai atrodo šį sezoną, natūralu, kad jis stengias atidirbt už tai ko nėra.
2012-03-28
+1
Atsakyti
o del to pasipiktinimo kad pasodino ant suolo tai jis ne del to pasipiktino kad ji pasodino o del to jog jis norejo laimeti ir mate kad jo kamandai nesiseka..
2012-03-28
-9
Atsakyti
AmazingVėl bereikšmė diskusija apie Kobe ir James, kuris iš jų yra geresnis.... Užaukit vieną sykį.


tikru tikriausia tiesa kaip jus galit,kaip jum nenusibosta diskutuot kas geresnis as nesuprantu..
2012-03-28
-5
Atsakyti
TDaYNepamenu kito žaidėjo, kuris savo užsidegimu būtų ištraukęs tiek rungtynių.Matai, čia dalykas, kurio niekada nesuprasi, paskendęs savo statistikoj, tai yra širdis. Ir jeigu tavo krūtinės kairėj pusėj nepalak oranžinės spalvos kamuolys su juodom linijom, tu netapsi čempionu.O BET KAS, kas nėra tapęs čempionu, niekada negalės vadintis geriausiu. Taip buvo visuose sportuose, taip bus ir visada.


Uzsidegimu :D:D:D Kiek kartu si sezona Kobe pramesdavo nesamone ir net nesugebedavo gryzt i ginyba? Uzsideges, mat :D

Nesamoniu metymas yra bereikalingas savanaudiskas zaidimas, kuris karts nuo karto pataikant ta nesamone ir parodant savo pikta veida po to patampa 'uzsidegimu'

Kalbi lyg visa lyga bb padejus, o Kobe vienas uzsivedes laksto, stengiasi..

Tau uzsidegimas, man - shot jackinimas.

Kobes usage% si sezona yra 4 didziausias per visa NBA istorija. Pirma vieta priklauso jam paciam 05-06, tai lieka Jordanas 86-87 ir Iversonas 00-01.

Pasiziurek ka Kobe, Jordanas ir Iversonas turejo salia saves tuos sezonus.. GRYBUS. Ka Kobe salia saves turi si sezona? Absoliutu mismatcha po krepsiu - Bynuma ir Gasoli, bet ka jis daro? Meto, meto, meto, meto, prameta, prameta, prameta.

Jis zaidzia SAVANAUDISKAI. Puse jo uzsidegima ateina is noro pakilt tuo suknistu all-time scoring sarasu.

Esi per daug aklas Kobes fanboy'us kad suprastum. AS jo fanas, jis mano megstamiausias zaidejas, bet as ne toks bukas, kad galvociau kad jis tobulas, neturi asmeniniu ambiciju, yra geriausias.
2012-03-28
+6
Atsakyti
DIOCesarMilesKobe dar karta irode, kad yra geriausias pasaulio krepsininkas. Kad ir kaip nekristu rungtynese, bet lemiamu momentu iniciatyvos vistiek turi imtis lyderis. O zinant, kad Kobe geriausias visu laiku clutch zaidejas - desninga maco pabaiga. Viva Black Mamba! P.S LeBronas butu ne pats metes i krepsi, o atmetes kamuoli prie trajako stovinciam Joel Anthony, kad anas mestu :DDNe nu blet is kur tokie debilai atsiranda.. tu bent suvoki, kad jeigu Kobe neskaldytu lanko visas rungtynes Lakers ramiai turetu +10 ir nereiktu smaukytis su tais paskutiniais metimais?O zinant, kad Kobe geriausias visu laiku clutch zaidejasTuri kokiu nors irodymu? Nes labiau panasu kad savo orgazmo ikarsty vel parasei nesamone. Nothing new..


Nepamenu kito žaidėjo, kuris savo užsidegimu būtų ištraukęs tiek rungtynių.

Matai, čia dalykas, kurio niekada nesuprasi, paskendęs savo statistikoj, tai yra širdis. Ir jeigu tavo krūtinės kairėj pusėj nepalak oranžinės spalvos kamuolys su juodom linijom, tu netapsi čempionu.

O BET KAS, kas nėra tapęs čempionu, niekada negalės vadintis geriausiu. Taip buvo visuose sportuose, taip bus ir visada.
2012-03-28
Atsakyti
OlajuwonTDaYBlitzkriegAnonymousJau Tday yra debilas, kokiu reta, bet cesarmiles isvis pyzdiec, atskira kategorija.Tday yra aklas Kobės fanatikas, be to, kad ir bet kokioj temoj net jei tu argumentuotai įrodysi savo teiginį jis vistiek murmės savo. O CesarMiles yra vaikas, nenumanau kokio amžiaus, gal 12 daugiausiai, bet jis tiesiog idiotas, bukas kaip medis, apie Tday nepasakyčiau, kad bukas, tiesiog aklai myli tą savo Kobę ir nieko kito girdėt nenori, tik klausimas, kam tada komentuot?Nes krepšingalvis esu, basketball nerd'as, kuris dar priedo ir mato dalykus, kaip jie yra.Tu tiesiog per daug pasikliauji S. Bayles ir Stephen A. Smith nuomone.


Greičiau Skipo.

Tas pats skipas pakeitė Smith'o nuomonę, kuris gynė LeBrona aštuonis metus. Tiesiog jis prarado viltį ir supyko dėl to, kad LeBronas prisimyžęs į lovą finaluose vasarom vaikščiojo su didele, stora šypsena veide, lyg jis būtų tapęs čempionu. Kaip tas pats SMith'as sakė "It's no big deal that i embarassed myself in the NBA finals"
2012-03-28
-3
Atsakyti
CesarMilesKobe dar karta irode, kad yra geriausias pasaulio krepsininkas. Kad ir kaip nekristu rungtynese, bet lemiamu momentu iniciatyvos vistiek turi imtis lyderis. O zinant, kad Kobe geriausias visu laiku clutch zaidejas - desninga maco pabaiga. Viva Black Mamba! P.S LeBronas butu ne pats metes i krepsi, o atmetes kamuoli prie trajako stovinciam Joel Anthony, kad anas mestu :DD


Ne nu blet is kur tokie debilai atsiranda.. tu bent suvoki, kad jeigu Kobe neskaldytu lanko visas rungtynes Lakers ramiai turetu +10 ir nereiktu smaukytis su tais paskutiniais metimais?

O zinant, kad Kobe geriausias visu laiku clutch zaidejas


Turi kokiu nors irodymu? Nes labiau panasu kad savo orgazmo ikarsty vel parasei nesamone. Nothing new..
2012-03-28
+4
Atsakyti
Vėl bereikšmė diskusija apie Kobe ir James, kuris iš jų yra geresnis.... Užaukit vieną sykį.
2012-03-28
Atsakyti
Weems: Green&White Forever!!!
2012-03-28
-6
Atsakyti
BlitzkriegAnonymousJau Tday yra debilas, kokiu reta, bet cesarmiles isvis pyzdiec, atskira kategorija.Tday yra aklas Kobės fanatikas, be to, kad ir bet kokioj temoj net jei tu argumentuotai įrodysi savo teiginį jis vistiek murmės savo. O CesarMiles yra vaikas, nenumanau kokio amžiaus, gal 12 daugiausiai, bet jis tiesiog idiotas, bukas kaip medis, apie Tday nepasakyčiau, kad bukas, tiesiog aklai myli tą savo Kobę ir nieko kito girdėt nenori, tik klausimas, kam tada komentuot?


kaip jau minejau daug kartu - man 8 metai. labai atsiprasau, kad uzstumiau ant tavo mylimo dievuko, bet teisybe kartais buna skaudi. lebronas puikus atletas, bet kai sprendziasi rungtyniu likimas, jis naudingesnis ant atsarginiu suolelio :)
2012-03-28
-4
Atsakyti
TDaYBlitzkriegAnonymousJau Tday yra debilas, kokiu reta, bet cesarmiles isvis pyzdiec, atskira kategorija.Tday yra aklas Kobės fanatikas, be to, kad ir bet kokioj temoj net jei tu argumentuotai įrodysi savo teiginį jis vistiek murmės savo. O CesarMiles yra vaikas, nenumanau kokio amžiaus, gal 12 daugiausiai, bet jis tiesiog idiotas, bukas kaip medis, apie Tday nepasakyčiau, kad bukas, tiesiog aklai myli tą savo Kobę ir nieko kito girdėt nenori, tik klausimas, kam tada komentuot?Nes krepšingalvis esu, basketball nerd'as, kuris dar priedo ir mato dalykus, kaip jie yra.


Tu tiesiog per daug pasikliauji S. Bayles ir Stephen A. Smith nuomone.
2012-03-28
-3
Atsakyti
BlitzkriegAnonymousJau Tday yra debilas, kokiu reta, bet cesarmiles isvis pyzdiec, atskira kategorija.Tday yra aklas Kobės fanatikas, be to, kad ir bet kokioj temoj net jei tu argumentuotai įrodysi savo teiginį jis vistiek murmės savo. O CesarMiles yra vaikas, nenumanau kokio amžiaus, gal 12 daugiausiai, bet jis tiesiog idiotas, bukas kaip medis, apie Tday nepasakyčiau, kad bukas, tiesiog aklai myli tą savo Kobę ir nieko kito girdėt nenori, tik klausimas, kam tada komentuot?


Nes krepšingalvis esu, basketball nerd'as, kuris dar priedo ir mato dalykus, kaip jie yra.
2012-03-28
-1
Atsakyti
AnonymousJau Tday yra debilas, kokiu reta, bet cesarmiles isvis pyzdiec, atskira kategorija.


Tday yra aklas Kobės fanatikas, be to, kad ir bet kokioj temoj net jei tu argumentuotai įrodysi savo teiginį jis vistiek murmės savo. O CesarMiles yra vaikas, nenumanau kokio amžiaus, gal 12 daugiausiai, bet jis tiesiog idiotas, bukas kaip medis, apie Tday nepasakyčiau, kad bukas, tiesiog aklai myli tą savo Kobę ir nieko kito girdėt nenori, tik klausimas, kam tada komentuot?
2012-03-28
+5
Atsakyti
madmaanApie visu zvaigzdziu diena isvis nesuprantu kam ta video ikelei, nes tos zvagzdziu dienos isvis nieko nereiskia. O pries Juta Lebronas tikrai labai protingai gala sulose. Kam mest paciam, kai (pats sakai) esi prastas clutch zaidejas ir kai salia sotvi laisvas komandos zaidejas?


1. Ten žvaigždžių savaitgalis

2. Ten žvaigždžių rungtynės daug reiškia. Jei čia visiem px ant rezultato, tai ten tikrai įtempta pabaiga nėra dzin.
2012-03-28
-11
Atsakyti
CesarMilesReFuNCesarMilesKobe dar karta irode, kad yra geriausias pasaulio krepsininkas. Kad ir kaip nekristu rungtynese, bet lemiamu momentu iniciatyvos vistiek turi imtis lyderis. O zinant, kad Kobe geriausias visu laiku clutch zaidejas - desninga maco pabaiga. Viva Black Mamba! P.S LeBronas butu ne pats metes i krepsi, o atmetes kamuoli prie trajako stovinciam Joel Anthony, kad anas mestu :DDGeriaus pasaulyje? Nu nu... Nors kartą taip buvo, kad Lebronas tokį dalyką padarytų kaip tu dabar čia parašei? NE. Kitą kartą atsikėlęs iš pat ryto nesurašynėk čia mum savo sapnų.nebuvo.gera posaki kazkas komentaruose parase "you miss 100% of the shots you don't take" :)))


Apie visu zvaigzdziu diena isvis nesuprantu kam ta video ikelei, nes tos zvagzdziu dienos isvis nieko nereiskia. O pries Juta Lebronas tikrai labai protingai gala sulose. Kam mest paciam, kai (pats sakai) esi prastas clutch zaidejas ir kai salia sotvi laisvas komandos zaidejas?
2012-03-28
+11
Atsakyti

Komentuoti

Vardas:      
  Prenumeruoti   Iš viso komentarų: 34

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.