Teodosičius ir Lučičius nedalyvaus Europos čempionate

2013-09-01 16:13

Milošas Teodosičius negavo daktarų patvirtinimo ir Europos čempionate nedalyvaus
Milošas Teodosičius negavo daktarų patvirtinimo ir Europos čempionate nedalyvaus
Nuotr. Fotodiena.lt/R.Dačkus
Artėjančiame Europos čempionate neišvysime dar vienos pirmo ryškumo žvaigždės. Serbijos rinktinę dėl traumos paliko Milošas Teodosičius.

Iškritus pagrindiniam serbų įžaidėjui, jo vietą startiniame penkete užims 22 metų 191 cm ūgio buvęs Vilniaus „Lietuvos ryto“ atakų organizatorius Nemanja Nedovičius.

Serbus paliko ir neseniai grįžęs į rinktinę Vladimiras Lučičius, kurį kankina nugaros skausmai.

Duodamas interviu „novosti.rs“ tinklapiui, Serbijos rinktinės vyriausiasis treneris Dušanas Ivkovičius pripažino, kad serbams bus sunku iškovoti bilietą į kitų metų pasaulio čempionatą.

Treneris taip prasitarė, kad po Europos pirmenybių tikriausiai paliks vyriausiojo trenerio postą.

Į Slovėniją taip pat skris 19 metų 195 cm ūgio įžaidėjas Vasilije Mičičius.

Pirmasis serbų priešininkas Europos pirmenybėse rugsėjo 4 d. bus Lietuvos rinktine. 

Serbai Europos čempionate B grupėje varžysis su Lietuvos, Makedonijos, Bosnijos ir Hercegovinos, Latvijos ir Juodkanijos rinktinėmis.

Galutinė Serbijos rinktinės sudėtis:

Gynėjai: Vasilije Mičičius (Belgrado „Mega Vizura“, 19, 195), Stefanas Markovičius (Valensijos „Basket“, 25, 199), Nemanja Nedovičius („Golden State Warriors“, 22, 191), Bogdanas Bogdanovičius (Belgrado „Partizan“, 21, 198), Danilo Andusičius (Bolonijos „Virtus“, 22, 195).

Lengvieji ir sunkieji krašto puolėjai: Nemanja Krstičius (Belgrado „Mega Vizura“, 20, 205), Nemanja Bjelica (Fenerbahce „Ulker“, 25, 209), Nikola Kaliničius (Novi Sado „Vojvodina“, 22, 202).

Vidurio puolėjai: Nenadas Krstičius (Maskvos CSKA, 30, 213), Raško Katičius (Belgrado „Red Star“, 32, 208), Vladimiras Štimacas (Malagos „Unicaja“, 26, 211), Djordje Gagičius (Belgrado „Partizan“, 22, 210).





Rodyti komentarus

to makedonu nigeriui
Pala pala grupe buvo pati..... pabaik saakini. Ar tik ne lengviausia?
2013-09-03
Atsakyti
To makalebA tu jauti skirtuma ką reišk 13 eff rinkt Cska ir 15 eff partizane rinkt?! a tu jauti skirtuma tarp to kad iš ryto arba žalgirio žaidejas renk po 13 balu ir koks nors iš lietkabelio po 15 ar po tuos pačius 20? a tu jauti skirtumą? ar tau bus geresnis lietkabelio žaidėjas? a tu turi smegenų?--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


A tu jauti skirtumą, kai tame tavo nurašytame partizane (Kuris žaidė su CSKA ir pralaimėjo tik 71:76 o grupė buvo ta pati, tu jauti kad Teodošičius dauguma rungtynių grybą supjaudavo bent jau VTB lygoje, tu jauti skirtumą kad Lucičius iš 10 Games visus sužaidė turėdamas +/- 15 taškų savo saskaitoj tik buvo vienas mačas kai surinko 8 kitas kai 9 o trečias kai 11 o grupė buvo ta pati... tu jauti skirtumą kad aš nelyginu šių dviejų žaidėjų tiesiog pasakau kad Lucičius yra rimtas netekimas.
2013-09-02
+5
Atsakyti
To makaleb
A tu jauti skirtuma ką reišk 13 eff rinkt Cska ir 15 eff partizane rinkt?! a tu jauti skirtuma tarp to kad iš ryto arba žalgirio žaidejas renk po 13 balu ir koks nors iš lietkabelio po 15 ar po tuos pačius 20? a tu jauti skirtumą? ar tau bus geresnis lietkabelio žaidėjas? a tu turi smegenų?

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-09-02
+1
Atsakyti
ziurint I ju rinktine,tai nematau nieko gero.Puse rinktines isvis jaunimas,su tokia sudetim gali net I kita etapa neiseiti,bet su jais niekam nebus lengva zaisti.
2013-09-01
Atsakyti
DzekesasBe Lučičiaus dar išsivers, ne dramatiška netektis, bet Teodosičiaus praradimas, kad ir koks jis nestabilus butu, kad ir kaip grybą kartais pjautų, bet tai didelis praradimas


Sako Lucičius lievas, tu žiūri eurolygą? po 15 eff renka, kai taspats Teodošičius renka po 13. Lučičius yra tarsi Kuzminskas (Pozicija, ūgis, metai, žaidimo stiliukas). Tas Lucičius kurį tu nurašei EuroBaskete galėjo laisvai po 12-13 taškų rinkt...
2013-09-01
-4
Atsakyti
Be Lučičiaus dar išsivers, ne dramatiška netektis, bet Teodosičiaus praradimas, kad ir koks jis nestabilus butu, kad ir kaip grybą kartais pjautų, bet tai didelis praradimas
2013-09-01
+4
Atsakyti
velniuxEllisPo 5-10 metu net neatsiminsim kas tam cempe zaide ar ne, pavyzdys puikus, pries 10 metu kai Lietuva auksa laimejo, tai ar atsimena kasnors kas zaide ten ar nezaide? As tik atsimenu finale ispanus, kur dar buvo jaunas Pau Gasolis ir Navarro su Calderonu. Tai si cempionata tas pats ir dziaukites, kad tiek daug geru zaideju nezais, nors is dalies gal ir nera taip gerai, kad nepasirodys visas rinktines pajegumas, bet sios galingos Lietuvos komandos aukso paimti tikrai uztenka :)Pagrindines rinktines vis vien prisimins. Iš tavo minėto čempionato tiek prancūzus su Parkeriu, tiek italus, laimėjusius bronzą, su Basile, Bulleri, Galanda ir kitais puikiai pamenu. Kita vertus, pritariu, jog tai, kad nebus daugybės kitų rinktinių žaidėjų, nė kiek nemenkintų mūsų pasiekimų, jei tarkim laimėtumėm aukso ar sidabro medalius. Ne mūsų problemos, kad kitų rinktinių žaidėjai traumuoti arba šiaip tingi žaisti. Mes irgi ne 100% stipriausia sudėtim atvažiuosim.
2013-09-01
-5
Atsakyti
EllisPo 5-10 metu net neatsiminsim kas tam cempe zaide ar ne, pavyzdys puikus, pries 10 metu kai Lietuva auksa laimejo, tai ar atsimena kasnors kas zaide ten ar nezaide? As tik atsimenu finale ispanus, kur dar buvo jaunas Pau Gasolis ir Navarro su Calderonu. Tai si cempionata tas pats ir dziaukites, kad tiek daug geru zaideju nezais, nors is dalies gal ir nera taip gerai, kad nepasirodys visas rinktines pajegumas, bet sios galingos Lietuvos komandos aukso paimti tikrai uztenka :)


Pagrindines rinktines vis vien prisimins. Iš tavo minėto čempionato tiek prancūzus su Parkeriu, tiek italus, laimėjusius bronzą, su Basile, Bulleri, Galanda ir kitais. Kita vertus, pritariu, jog tai, kad nebus daugybės kitų rinktinių žaidėjų, nė kiek nemenkintų mūsų pasiekimų, jei tarkim laimėtumėm aukso ar sidabro medalius. Ne mūsų problemos, kad kitų rinktinių žaidėjai traumuoti arba šiaip tingi žaisti. Mes irgi ne 100% stipriausia sudėtim atvažiuosim.
2013-09-01
-7
Atsakyti
to lietuvis
Jis ziurovof1 klonas f-1.lt portale, tiesiog neverta kreipt demesio

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2013-09-01
+2
Atsakyti
Mindaugas8gera sudetis


Baninsit pagaliau šitą vaiką? Jau pradeda žudyti pilkąsias ląsteles jis beskaitant komentarus.
2013-09-01
-6
Atsakyti
gera sudetis
2013-09-01
+4
Atsakyti
Po 5-10 metu net neatsiminsim kas tam cempe zaide ar ne, pavyzdys puikus, pries 10 metu kai Lietuva auksa laimejo, tai ar atsimena kasnors kas zaide ten ar nezaide? As tik atsimenu finale ispanus, kur dar buvo jaunas Pau Gasolis ir Navarro su Calderonu. Tai si cempionata tas pats ir dziaukites, kad tiek daug geru zaideju nezais, nors is dalies gal ir nera taip gerai, kad nepasirodys visas rinktines pajegumas, bet sios galingos Lietuvos komandos aukso paimti tikrai uztenka :)
2013-09-01
-5
Atsakyti
Dar graikai tegul Spanoulį atkabina ir Europos čempionatas bus silpnesnis už B divizioną...
2013-09-01
-3
Atsakyti
SkyKiller
Sakyciau, kad chempo lygis bus labai zemas, del labai daug dalyku, o ypatingai del zaideju traumu ar siaip neatstovavimo uz savo rinktines. Dar aisku ir verte chempo, girdejau kad bilietai bus dalijiami tik i pasaulio cempa, o ne i kokia olimpiada, gal ir tas turi itakos. Bet neesme, chempas yra chempas, o auksas yra auksas, Mes turim didelius sansus vel pakliut i Istorija, nors ir koks ten lygis bebutu chempo.
2013-09-01
+6
Atsakyti
Bo_McCalebBaisu, kas slovėnijoj žais.. grybai išvis kokie. Prancūzai be centrų, Ispanai be dviejų savo lyderių (Matėm kas buvo 2010 Pasaulio čempe, o tada dar buvo Navarro o Ispanijos rinktinėj Navarro > Calderonas, nu dar dabar priaugęs Marcas, bet ir kitos rinktinės stipresnes), Serbai Duško Savanovičius, Zoranas Ercegas, Vladimiras Micovas, Milošas Teodošičius ir Novica Veličkovičius, būrys aukščiausio kalibro žaidėjų... O kur juodkalnijos Pekovičius? Kur Ispanijos Ibaka ar tas pats Mirotičius, Kroatijos Popas, Graikijos Diamantidis(šitas nuo senaiu nelošė) Sofoklis, esu tikras kad graikija prarado dar ne vieną žaidėją, bet tiesiog nepamenu, nes tai nebuvo tokia jau svarbi netektis. Vokiečių Kamanas su Nowitzkiu, mūsų Jankūnas su Jasaičiu, Italijos Gallinaris, hacettas ar kaip ten, Bargnanis, rusų kirilenka, bykovas ir dar būrys žaidėjų kurių net vardint tingiu.... Baisu ir pažiūrėt...


Mano asmenine nuomone (Pamiršau poste darašyti) - Nežaidžiantys žaidėjai jei būtų be traumų, ir sudarytų komandą, iš šių žaidėjų, ar pora komandų jos drąsiai kovotų dėl 1-4 vietų.
2013-09-01
-8
Atsakyti
Baisu, kas slovėnijoj žais.. grybai išvis kokie. Prancūzai be centrų, Ispanai be dviejų savo lyderių (Matėm kas buvo 2010 Pasaulio čempe, o tada dar buvo Navarro o Ispanijos rinktinėj Navarro > Calderonas, nu dar dabar priaugęs Marcas, bet ir kitos rinktinės stipresnes), Serbai Duško Savanovičius, Zoranas Ercegas, Vladimiras Micovas, Milošas Teodošičius ir Novica Veličkovičius, būrys aukščiausio kalibro žaidėjų... O kur juodkalnijos Pekovičius? Kur Ispanijos Ibaka ar tas pats Mirotičius, Kroatijos Popas, Graikijos Diamantidis(šitas nuo senaiu nelošė) Sofoklis, esu tikras kad graikija prarado dar ne vieną žaidėją, bet tiesiog nepamenu, nes tai nebuvo tokia jau svarbi netektis. Vokiečių Kamanas su Nowitzkiu, mūsų Jankūnas su Jasaičiu, Italijos Gallinaris, hacettas ar kaip ten, Bargnanis, rusų kirilenka, bykovas ir dar būrys žaidėjų kurių net vardint tingiu.... Baisu ir pažiūrėt...
2013-09-01
+2
Atsakyti
Apmaudu :(
2013-09-01
-6
Atsakyti

Rašyti komentarą

Vardas:      
  Iš viso: 17

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.