Motiejūnas: apie įžaidėjus, Andersono svarbą ir Eurolygos ateitį

Jonas Miklovas
„BasketNews.lt“ korespondentas
2015-01-11 19:00
Nuotr.:

„Žalgiris“ sezoną pabaigs esama sudėtimi
„Žalgiris“ sezoną pabaigs esama sudėtimi
Nuotr. Fotodiena.lt/D.Pipas
Kai paskutinėse Eurolygos reguliaraus sezono rungtynėse su Sasario „Dinamo“ Kauno „Žalgirio“ krepšininkų deficitas išaugo iki 9 taškų ir sezonas Eurolygoje pakibo ant plauko, Paulius Motiejūnas nusprendė išeiti iš savo ložės „Žalgirio“ arenoje.

„Žalgirio“ vadovas prietarais netiki, tačiau jeigu tai buvo vienintelis būdas atgręžti Fortūną į savo pusę, Motiejūnas nusprendė nežiūrėti paskutinių dvikovos minučių.

Vaikščiodamas palei įėjimus į ložes, jis iš publikos reakcijos sprendė, kad reikalai pradėjo klostytis teigiama linkme. Po Luko Lekavičiaus tritaškio, nukirpusio deficitą iki 4 taškų, Motiejūnas trumpam žvilgtelėjo į rezultatą, tačiau tada vėl išėjo iš ložės.

Kai po Jameso Andersono dvitaškio, išlyginusio rezultatą, Motiejūnas išgirdo sprogstant emocijų dozei, jis dar kartą užėjo į ložę ir pamatė, kad rezultatas tapo lygus. Nieko neklausęs, jis vėl išėjo į koridorių, manydamas, kad netrukus „Dinamo“ komanda rengs paskutinę ataką.

Andersonui stojant prie baudų metimo linijos, arena nuščiuvo. „Žalgirio“ direktorius pagalvojo, kad įvyko blogiausia – „Dinamo“ krepšininkai pataikė paskutinę sekundę ir pasiuntė „Žalgirį“ į Europos taurės varžybas. Todėl kai po kelių sekundžių Motiejūnas sužinojo, kad Andersonas dar pataikė ir baudą, taip išplėšdamas pergalę, jis negalėjo patikėti, kaip jo komandai pasisekė.

Solidžiausias „Žalgirio“ vasaros pirkinys ištempė Kauno klubą į „Top 16“, tačiau jau po kelių dienų buvo bekeliąs sparnus į kitą Eurolygos komandą.

Andersonas iki gruodžio 29 dienos vakaro galėjo nutraukti sutartį su „Žalgiriu“ ir buvo arti susitarimo su Vitorijos „Laboral Kutxa“, tačiau paskutinę minutę sandėris žlugo ir amerikietis liko Kaune.

Taip „Žalgiriui“ ir jo vadovui Motiejūnui per kiek daugiau nei savaitę du kartus šyptelėjo krepšinio dievai. Tai klišė, tačiau sportas be sėkmės – neįsivaizduojamas.

Įpusėjus 2014-2015 m. sezonui, tinklalapis „BasketNews.lt“ su Motiejūnu kalbėjosi apie pirmąją sezono pusę – tiek apie „Žalgirio“ žaidimą bei krepšininkus, tiek apie Eurolygos bei LKL ateitį.

– Pauliau, šiemetinis „Žalgiris“ yra gynybinio pobūdžio komanda. Ar prieš sezoną dėl to kalbėjote su treneriais, ar tai buvo vien tik jų sumanymas? – „BasketNews.lt“ paklausė Motiejūno.
– Daugiau trenerių. Aš stengiuosi į žaidimą nesikišti – svarbu yra iškelti tikslai ir rezultatai, o kaip tai pasieks treneriai, tai jų darbas. Dažnai juokaujame, kad galime žaisti ir negražiai, bet svarbu laimėtume, o ne žaistume gražiai, bet pralaimėtume. Galbūt gynybinis krepšinis ne toks gražus akiai ar žiūrovams, bet mums svarbiausia pergalės. Negali treneriams sakyti: „Laimėkite, bet dar ir žaiskite įspūdingai“. Svarbu laimėti.

– Sezono pradžioje daug buvo kalbėta ir vis dar kalbama apie jauną įžaidėjų tandemą. Bet iš esmės šios situacijos būtų išvengta, jeigu ne greitas Maaliko Waynso išvykimas. Kaip jo trauma nebuvo pastebėta iš karto, vos jam atvykus?
– Ne tik mes nepastebėjome, to nepastebėjo ir Waynso gydytojas, kuris jį operavo. Jam gulint ar tiesiai laikant koją, viskas buvo tvarkoje, tą patį ir mūsų gydytojai patikrino. Pamatėme, kad kažkas negerai, kai po pasaulio čempionato grįžo mūsų didieji specialistai – Gudas su Trumpicku. Kai darėme medicininį patikrinimą, Gudo nebuvo, o kai grįžo, dar kartą padarė nuotrauką, ir greitai suprato, kad yra problema. Iš pradžių ir amerikietis gydytojas sakė, kad nesąmonė, viskas gerai, bet kai po visko Waynsas nuvažiavo su Gudo išvadomis pas gydytoją, šis pripažino, kad net prapjovęs koją nematė to, ką mato mūsų gydytojai iš nuotraukų.

– Ar pamatę, kad su jaunimu iškovojote kelias pergales ir artėjate link „Top 16“, sulėtinote naujo įžaidėjo paieškas?
– Tuo metu net nebuvo kandidatų. Buvo tokie, kad padėtų, bet ne tiek, kiek mes norime. Daug kas kalbėjo apie Jaką Lakovičių – taip, jis patirties turi, vyresnis, bet jis nežaidęs nuo praėjusio sezono, iš karto atėjęs neduotų tokio rezultato, kokio norėtume. Pagrindas patekimui į „Top 16“ buvo padėtas, todėl nepanikavome ieškodami bet ko ir neskubėjome. Bet nebuvo taip, kad matėme, kad jaunimas ištemps (į kitą etapą) ir mes nieko neieškome.

Anot Pauliaus Motiejūno, „Žalgirio“ finansai renkantis įžaidėją buvo riboti
Anot Pauliaus Motiejūno, „Žalgirio“ finansai renkantis įžaidėją buvo riboti
Nuotr. Fotodiena.lt/T.Lukšys
– Tai Lakovičius buvo realus kandidatas į „Žalgirį“?
– Na, mes visą laiką gandų nekomentuojame (šypsosi). Bet taip, jis ir pats buvo tai sakęs. Buvo kalbėta su visais galimais kandidatais – ir McCalebbu, ir kitais Europoje tuo metu buvusiais laisvais krepšininkais. Įžaidėjų ieškojo daug komandų – ir Vitorijos „Laboral Kutxa“, ir Stambulo „Fenerbahce Ulker“, ir „Barcelona“, ir mes.  Bet rinka buvo labai suspausta ir net agentai sakydavo, kad nieko neturi ir reikėjo laukti.

– Kodėl buvo pasirinktas Willas Cherry? Kuo jis atkreipė dėmesį?
– Jis dėmesį atkreipė jau vasaros lygoje. Kartu su Maaliku sąrašuose buvo ir jo pavardė. Tokių pavardžių buvo bent penkios, bet visi svarstė, ką daryti toliau – ar žaisti antrinėje NBA lygoje, ar važiuoti į Europą. Cherry buvo mūsų judinamas, bet negalėjo atvažiuoti, nes turėjo sutartį su „Cavaliers“. Kai tik atsilaisvino, mes žinojome, kad jis gali žaisti geriau nei kiti kandidatai.

– Cherry anksčiau nėra žaidęs Europoje ir matome, kad jo adaptacinis periodas užtrunka. Ar nėra baimės, kad jis čia gali ir nepritapti?
– Nėra baimės, bet yra galimybės. Norime turėti krepšininką, kuris būtų žaidęs Europoje ir dar būtų labai geras krepšininkas. Bet su pinigais, kuriuos mes turime, reikia rinktis įmanomą variantą. Labai norime visi važinėti su „Ferrari“ ar „Porsche“, bet jeigu negalime, tai neperkame. Lygiai taip pat ir mes žinome, kokius pinigus turime, ir ką galime pasiūlyti. Daugeliui žaidėjų geriau likti NBDL, negu atvažiuoti čia pas mus ir žaisti už mūsų siūlomą algą. Willas tiki, kad Europoje gali padaryti karjerą, kaip ir tuo tiki Jamesas, ir ateityje uždirbti daugiau pinigų.

Visi labai norime važinėti su „Ferrari“ ar „Porsche“, bet jeigu negalime, tai neperkame. Lygiai taip pat ir mes žinome, kokius pinigus turime, ir ką galime pasiūlyti įžaidėjui.“

Paulius Motiejūnas

– Kalbant apie Andersoną – ne man vienam kilo klausimas, kaip NBA startinio penketo žaidėjas nusprendė atvykti žaisti į „Žalgirį“ už palyginti mažą atlyginimą (įvairių šaltinių duomenimis – 200 tūkst. JAV dolerių per sezoną)?
– Čia galime žiūrėti į ankstesnius atvejus. Sonny Weemsas čia atvažiavo žaisti už mažesnius pinigus nei gaudavo NBA. Taip, tada buvo lokautas, bet jis net sutartį pasirašė tokią, kad pasibaigus lokautui, liktų Europoje. Nedaug tokių pavyzdžių, bet yra. Manau, kad ir Andrew Goudelockas taip pat galėjo žaisti NBA, bet atvažiuoja į Europą, investuoja į save, o paskui uždirba geresnius pinigus. Taip, Andersonas žaidė NBA, bet jo komanda pernai beveik nieko nelaimėjo. Čia priklauso nuo žaidėjo požiūrio, o mes turime sėkmingų pavyzdžių – ir minėtas Weemsas, ir Justinas Dentmonas. Pamato, kad treneris – savas, duoda žaisti, sąlygos treniruotis ir žaisti yra geros. Galbūt metus uždirbi mažiau, bet paskui kitus 5 metus uždirbi tiek, kad galbūt gyvenime neuždirbtumei. Žaidėjai pas mus mato tokią galimybę.

– Kiek teko girdėti apie Andersoną, jis labai lengvai pritapo komandoje, yra tarsi netipinis amerikietis, kuris pirmiausia galvoja apie komandą, o ne apie save.
– Jeigu turėtume finansines galimybes, norėtume, kad jis pas mus žaistų 10 metų. Jau po pirmosios savaitės Šarūnas (Jasikevičius) tą pasakė. Esame turėję visokių amerikiečių, bet kad taip stengtųsi, dirbtų, visada su pozityvia nuotaika, šypsena, tai per „Žalgirio“ istoriją buvę tik vienetai.

– Kiek buvo realu, kad jis išvyks į kitą komandą prieš „Top 16“ etapo pradžią?
– Labai realu. Buvo perėjimų langas, kontrakto sąlygos ir mes nieko negalėjome padaryti.

– Kontrakte buvo numatytas laikas, iki kada Andersonas galėjo nutraukti sutartį?
– Taip. Rašydamiesi kontraktą, buvome tai numatę. Buvo numatyta ir nedidelė išpirka. Norint pasikviesti tokio lygio žaidėją, reikia palikti jam galimybes kažkada išeiti, ir mes tai buvome numatę. Džiaugiamės, kad jis liko.

– Ar jam liekant komandoje buvo pakeltas atlyginimas?
– Nenoriu to komentuoti. Stengėmės, kad liktų (šypteli).

– Ar Cherry atvykimas yra paskutinis šį sezoną?
– Taip. Ką turime, su tuo ir žaisime.

Paulius Motiejūnas ir „Žalgiris“ yra itin patenkinti Jameso Andersono požiūriu į darbą
Paulius Motiejūnas ir „Žalgiris“ yra itin patenkinti Jameso Andersono požiūriu į darbą
Nuotr. Fotodiena/E. Blaževičius
– Ką jūsų akimis labiausiai reikia tobulinti „Žalgirio“ žaidime šiuo metu?
– Trūksta laisvės, susižaidimo, pasitikėjimo. Gynyboje viskas tvarkoje, tačiau puolime dar trūksta. Žaidimo stilius šiemet visai kitoks, nei pernai, nes tada visą puolimą tvarkė įžaidėjas, o dabar kaip tik jauni įžaidėjai puolime vykdo trenerių derinius. Mums trūksta kamuolio judėjimo, bet įsivaizduoju, kad viskas su laiku keisis.

– Aišku matote ir tai, ką daro kitos komandos. Vilniaus „Lietuvos rytas“ pasipildė Simu Jasaičiu ir Kšištofu Lavrinovičiumi. Kaip tai keičia jėgų santykį LKL?
– Negalvojame apie tai. Puikiai žinome ir Brolį, ir Simą, žinome ir tą patį „Lietuvos rytą“, reikia nepamiršti ir Klaipėdos komandos. Mes nebesistiprinsime, nes mūsų ilgalaikė strategija buvo tokia, kad jauni žaidėjai turi gauti patirties ir žaisti. Mes niekada nesakėme, kad esame visa galva geresni už kitus. Be Javtoko, Jankūno ir Andersono nelabai turime tokių garvežių, kurie mus galėtų patempti. Norime, kad atsirastų tokie žaidėjai, kurie galėtų daugiau prisidėti. Galvoju, kad ir Willas tai gali padaryti, ir Milaknis, jauni įžaidėjai parodė, kad gali. Pas mus potencialo daug.

O kad kitos komandos stiprinasi, tai labai gerai, kad jie gali tai daryti, o ne galvoti apie jauno žaidėjo ugdymą. Labai lengva pasistiprinti, o jaunimą paskolinti. Mums sunkiau, nes mūsų kryptis yra užauginti jauną žaidėją. Karniauskas turi žaisti, Lekavičius turi žaisti, Dimša turi žaisti, Gudaitis turi žaisti.

Tikrai nepasakysiu, kad „Lietuvos rytas“ pasistiprinęs tapo daug pajėgesnis už mus ar „Neptūną“. Mūsų tikslas tas pats – laimėti tiek federacijos taurę, tiek LKL.

Labai gerai, kad kitos komandos stiprinasi, kad jie gali tai daryti, o ne galvoti apie jauno žaidėjo ugdymą. Labai lengva pasistiprinti, o jaunimą paskolinti. Mums sunkiau, nes mūsų kryptis yra užauginti jauną žaidėją.“

Paulius Motiejūnas

– Neseniai į Lietuvą buvo atvykęs Eurolygos vadovas Jordi Bertomeu, kuris susitiko su LKL ir didžiųjų klubų vadovais. Po pokalbio buvo išplatinta optimistinė žinutė, kad ateityje Lietuva gali tikėtis dviejų vietų Eurolygoje. Kiek yra pagrindo optimizmui?
– Reikia dirbti, tą patį sakiau ir anksčiau. Pagaliau naujoji LKL valdžia tai išgirdo ir ėmėsi veiksmų. Vienas darbų tai ir yra susitikti, paaiškinti, ką darai, ką ruošiesi daryti. Manau, labai realu, jeigu lyga toliau stengsis didinti lankomumą, žiūrimumą, tada atsistos ir grįš į tą lygį, kuriame turi būti Lietuvos krepšinis. Bet tam reikia kantrybės. Eurolygai viską lemia trys punktai – lankomumas, rezultatai ir televizijos teisės. Lankomumas kyla, Europos taurėje Lietuvos komandos kol kas irgi neblogai atrodo, ir jeigu tik viskas taip išliktų kitus 2-3 metus, manau, antra Lietuvos komanda sugrįžtų į Eurolygą.

– Buvo kalbėta apie Eurolygos naują formatą, kuriame Eurolyga yra tarsi viršūnė, Europos taurė – per vidurį, o apačioje – Nacionaliniai čempionatai. Jeigu toks pakeitimas būtų padarytas, ar Eurolygoje žaidžiančios komandos liktų nacionaliniuose čempionatuose?
– Yra keli variantai. Mes už tai, kad liktų, bet priklauso, kiek būtų rungtynių. Mes visada kartojame, kad LKL be „Žalgirio“ – tai ne LKL. Nesinorėtų, kad taip būtų. Aišku, prioritetas yra Eurolyga, bet mes kaip Lietuvos komanda, negalime sakyti, kad nesvarbu LKL. Dėl to ir sutikome žaisti keturis ratus LKL. Darome viską, kad krepšinis Lietuvoje kiltų. Priklauso, kokios sąlygos būtų Eurolygoje, bet pasisakome už tai, kad liktų ir nacionalinis čempionatas.

– Kaip Eurolyga mato savo ateitį – labiau kryps link NBA modelio, kur uždara lyga ir daug rungtynių, ar galbūt link futbolo Čempionų lygos pavyzdžio?
– Kol kas sunku pasakyti. Artimiausi 2-3 metai bus tokie, kad laikysimės to paties modelio, tik pakeisime reitingavimo sistemą. O kaip bus po 3 metų, matysime. Eurolyga tikrai neskuba kopijuoti futbolo ir negalvoja, kad futbolo pavyzdys yra idealus. Viskas paremta tuo, kad būtų finansiškai naudinga klubams, nes viskas, kas surenkama, skiriama atgal klubams. Per visus valdybos posėdžius diskutuojame apie tai, ko nori klubai. Pasisako ir didieji, ir mes, mažesnieji. 

– Ar finansinis indėlis, kurį „Žalgiris“ gauna iš Eurolygos, per paskutinius 5-7 metus padidėjo?
– Iš pačios Eurolygos didėjimas nedidelis, keli procentai. Daugiausiai mes gauname iš to, ką sumoka televizija. Buvo ilgalaikė sutartis tarp Eurolygos ir „Viasat Sport Baltic“, šiemet ji baigiasi ir vyksta derybos tarp Eurolygos ir televizijos, kokio dydžio sutartis bus toliau.

Mes kaip klubas, turime įtaką pajamoms, kurias galime gauti iš bilietų pardavimo. Ir jaučiame labai didelį skirtumą tarp to, jeigu parduodame daug bilietų, ir jeigu – nedaug. Tai – šimtų tūkstančių litų skirtumas.

„Žalgiris“ neatsisako minties ateityje Kaune surengti Eurolygos finalo ketverto varžybas
„Žalgiris“ neatsisako minties ateityje Kaune surengti Eurolygos finalo ketverto varžybas
Nuotr. Fotodiena.lt/E.Blaževičius
– Ar šiemetinis lankomumas tenkina klubą?
– Visą laiką norisi geriau. Lankomumas geresnis nei pernai, ir tai yra džiugu. Norime ir darome viską, kad būtų pilna salė. Tokią situaciją, kokia būdavo halėje, kai žmonės sėdėdavo ant laiptų, kol kas turėjome tik per rungtynes su „Real“, kai buvo parduotos praktiškai visos arenos vietos. Norėtųsi, kad taip būtų visada.

– Žaidimas halėje šiemet buvo vienkartinis atvejis, ar bandysite tai pakartoti ir ateityje bent kartą per sezoną?
– Norėtųsi nebandyti, bet nesakome ne. Sudėtinga dėl to, kad abonementų yra parduota daugiau, negu halėje yra vietų. Šiemet sukandę dantis tilpome, tačiau kažką nuskriaudėme, ypatingai ložių turėtojus. Todėl Eurolygos nesinori ten žaisti, o LKL rungtynėse irgi greičiausiai nebūtų išpirktos.

Nuolat kalbame apie finalo ketvertą Kaune. Turime didelį norą ir visą laiką kalbame, kad Kaune turi būti finalo ketvertas.“

Paulius Motiejūnas

Šį sezonas „Žalgiris“ pristatė savo internetinę parduotuvę, su gana dideliu atributikos pasirinkimu. Ar Lietuvoje tam yra rinka?
– Žiūrint su kuo lyginti. Jeigu su NBA, tai aišku rinka mažesnė. Tačiau parduotuvės pardavimai didėja didžiuliais tempais, randame savo publiką. Niekur apie tai neskelbiame, tačiau žmonės perka ir iš Amerikos, ir Kanados, ir iš Ispanijos. Kartais net patys būname nustebę – pavyzdžiui, pasirašius sutartį su Willu Cherry, iš karto iš Amerikos užsisakė jo marškinėlius. Aišku, čia nėra „Liverpool“ komanda, kur pasirašę sutartį su Mario Balotelli, pardavė marškinėlių už 50 tūkst. svarų, bet jaučiame, kad yra susidomėjimas ir ne tik Lietuvos mastu. „Žalgiris“ ypatingai žinomas Ispanijoje – dėl Joano Plazos, Arvydo Sabonio, Mindaugo Kuzminsko, bet perka net kanadiečiai, kurie klausia, ar gali gauti Valančiūno aprangą. Mus tai maloniai stebina.

– Ar vis dar turite mintį vieną dieną Kaune surengti Eurolygos finalo ketvertą?
– Nuolat apie tai kalbame. Ir dabar, kai buvo atvažiavęs Bertomeu, diskutavome apie tai. Užsiminėme, kad studentai atliko baigiamąjį darbą, studiją, kurioje išsiaiškino, kad šiam renginiui yra ir viešbučiai, ir infrastruktūra. Turime didelį norą ir visą laiką kalbame, kad Kaune turi būti finalo ketvertas.

– Ar yra suskaičiuota, kiek tai gali kainuoti?
– Tai ir yra sunkiausias klausimas, kadangi visus skaičius turi pateikti Eurolyga. Nėra taip, kad sumokame „X“ sumą pinigų, ir darome. Kadangi Lietuva yra mažesnė rinka, Eurolyga prarastų dalį pinigų iš rėmėjų – jie mažiau mokėtų. Bilietų kainos Lietuvoje turėtų būti mažesnės nei kitur – vėl prarandama pinigų. Norime, kad Eurolygos vadovai, pamatytų, kad galime tai padaryti, tada būtų galima kalbėtis ir apie sumą, kurią turėtume sumokėti už teisę padaryti tokį renginį.

– Paskutinis klausimas – kada ant „Žalgirio“ arenos atsiras jos pavadinimas?
– Sunkus klausimas (šypsosi). Yra keli variantai, tam sukurta ir darbo grupė, ir savivaldybėje žmonės dėl to diskutuoja. Kol kas neradome tinkamo varianto, kuris tenkintų visas pusės. Arena turi būti gražesnė, o dabartiniai pasiūlyti variantai yra tokie, kad geriau kaip yra, negu uždėti bet kokį užrašą. Tačiau galbūt 2015 metais kažkas ir gausis.



Komentarai:

Markaszsako galdiko reik vietoj javtoko ;DD nes mes ritfaniai taip nenusisnekam. kam keist javtoka dar ribotesniu zaideju? net ir siemet javtoko statistika geresne


Nu bet ka tik pripažinai kad rytfaniai nusišneka, bent tas malonu :D
2015-01-12
+6
Atsakyti
HI
sako galdiko reik vietoj javtoko ;DD nes mes ritfaniai taip nenusisnekam. kam keist javtoka dar ribotesniu zaideju? net ir siemet javtoko statistika geresne
2015-01-12
Atsakyti
ArchitektasO dėl kito sezono, tai mano mintys maždaug tokios:PG: Lekavičius turi tapt pagrindiniu ir be kalbų. Šiam sezone jau susipažino, kas tas yra EL krepšinis, tai kitam sezone jau žinos kaip elgtis. Dar daugiau... jis turi būt ne tik formaliai pagrindinis, bet treneriai jam turi statyt ir derinius ir labiau atrišt rankas 101 sužaist. Sakysit, kad sapnuoju, OK. Panagrinėkit Jaskos statistiką Olimpijoj, dabar tingiu ieškot, bet ten pastoviai po 4-5 klaidas būdavo. Zmago leisdavo jam daryt ką jis nori beveik, bet aišku ir smaugė per treniruotes. To reikia ir Lekavičiui, kuriam beje vasarą dar reiktų juodai art individualiai, tiek ant jėgos, greičio, tiek ir ant driblingo, prasiveržimo metimo. Kariniauskas kaip antras PG: EL 10-15 min, LKL 15-20 yra geras, jis tobulėja lėčiau, bet yra protingas žaidėjas būtų geras pasirinkimas. Daugiau čia nieko kaip ir nereikia. Cherie yra nevykęs pirkynys, kuris imtas dėl gynybos, bet tai bene silpniausia jo vieta.SG: Milaknis yra neblogai kaip atsarginis. Manyčiau, kad pats laikas integruot bandyt Varną. Visgi atletiškas SG su metimu, ko Lietuvai iš esmės trūkta.SF: Juodas darbas vasarą su Lekavičium priklauso ir Ulanoviui... Metimas ir jo technika, kamuolio varymąsis - viską šitą reikia jam išdirbt, jei nenori baigt kaip LKL lygio žaidėjas.Šiaip čia būtų geria imt kažką panašaus į Anderson, kas galėtų būt startinis SF, bet ir galėtų žaist SG. Reikia žmogaus su metimu ir gynyba, bet ne tokia kaip Cherie. + Lipkevičius... Nors man jis nepatinka, nes nėra sutvertas krepšiniui, bet jau turi patirties, o ir LKL nuimt krūviui, EL gale kėlinių pasigint yra pats tas, atsižvelgiant, kad neturim daug lėšų.PF: Tikuos lieka Jankis. Songaila aišku out... čia manau, kad bus bendras sutarimas. Tai reikia kokio gero atletiško gynybinio, bet judraus juoduko, kuris mokėtų atsidengt reikalui esant, bet svarbiausia gynyba ir rebs ir kad dar galėtų iš bėdos ir pacentruot.C: Galdiką tikrai reikia imt vietoj Javtoko. Kiek skaičiau ir jei tai tiesa, tai jo pagerėjus darbo etika Ž išeis į naudą. Gynybinis, aukštas medis baudos aikštelėj tikrai nepamaišys, žinant, kad Javtokas jau retai be sujuda. Gudaitis lieka kaip antras, bet jam irgi reikia įgaut skillsų... dabar jei kamuolio jam neįdeda į rankas, kaip Šaras praeitais metais, tai jis nelbai ko te vertas, nors reikia pripažint, kad pora pastarųjų rungtynių sulošė pagirtinai... Bet reikia tobulint post up žaidimą ir pan... O tie 3pts irgi ugdytini.Ždž tokie yra mano framework;ai artėjančiam sezonui... Svarbu ir puolimo gerinimas, turiu omeny komandinį judėjimą ir pan, ko šiais metais trūksta... Labai tikuuos, kad pagaliau Ž nebesodins talentų ir leis atsiskleist Lekavičiui, kuris tikrai yra promising... Kitiem metam jis turėtų tapt vienu lyderių, bet kad taip būtų, į tai turi būt orientuota ir komandos strategija


su tavo sudetim tik eurocupe zaist, nebent vel nukristu toks kaip Andersonas is dangaus :D jei ir pasisektu vel beveik viskas nuo vieno zaidejo priklausytu

Jaska darydavo po 2,4 klaidas zaisdamas po 33 minutes, mesdamas 14 tasku ir atlikdamas 5 perdavimus, nera tiek daug. Ir jau buvo jis vyresnis, pazaides eurocupe taurej kur turejo apie 17 tasku vidurki, rinktinej 3 vasaras atzaides. Ner cia ka lygint, nes dabar vienas tik gintis moka, o kitas metima turi. Komandai jie nevadovauja. Papildymo reiktu, tokio kad galetu ir Sg pazaist. Tiktu toks kaip Juskevicius, bet rytui padovanotas.

Varnui dabar 17 metu, kita sezona bus 18 bet vistiek dar nelabai laikas. jei Milaknis atsarginis, tai kas pagrindinis ? Varnas tokiu nebent vaiku eurolygoj galetu but. Reiktu cia papildymo Sg/Sf, o Dimsa atsarginis.

Lipkeviciu isvis reiketu skolint, per daug komandoj zaideju kurie gali tik gyntis, ir beveik nekelia pavojaus puolime. Kiti jaunesni. Ulanovui dar toli iki pagrindinio Sf, letas, daro daug klaidu, metimas siaip sau, prasiverzt nemoka. Ne daugiau 15-17 minuciu gali zaist, Gailius butu tai ko truksta, tik neisivaizduoju kiek kainuotu po tokio sezono. Senai reikejo ji imt.

Galdikas nezinau ar trauktu kaip pagrindinis c, statistika gera bet lenkijos lyga yra lenkijos lyga. Pries judresnius centrus praverstu, bet pries fiziskai stiprius turbut nelabai tiktu.
2015-01-12
Atsakyti
HI
aintrachtvaidasz00myrtiesa Songaila,dar kazkas keis.Nu tai va Songaila galetų pakeisti O.Galdikas. Arba bus koks amerikonas aukštas vietoj Dariaus.Songaila PF ir turi metima is vidutinio, o Galdikas tik dejimais gali kazka nuveikt, ir yra C pozicijos, be to lenku lyga yra nekoks lygis tai jis ir neblogai zaidzia, ten net Ryto nurasyti zaidejai kaip Bendzius ar Lydeka vos ne lygos zvaigzdes arba tas pats zalgerio talentas Vasiliauskas ir tas kai kada sugeba issaut, Nors aisku zalgeriui sueis, nes jiems visokie nurasyti zaidejai sueina ;D


zalgiriui nurasyti zaidejai sueina? tai kad ritas pasieme zalgirio nurasytus zaldejus juskeviciu janaviciu ksistofa
2015-01-12
-4
Atsakyti
ArchitektasMalderisArchitektaskesukazzzMotiejūnai kitam sezonui reikia stiprinti komandą. Reikia nupirkti Gailių pagaliau, išaisyk savo klaidą padaryta. Poto galim Kleizą kalbinti, nes rimtų jis pasiūlymų nesulauks kitam sezonui. Dar Ovidijų Galdiką reikia nupirkti, nes centras šis tikrai gerai lošia. Įžaidėjo reiks naujo, geriau patyrusio. O dėl arenos pavadinimo tai darot gėda visai Europai. Tuoj bus 4 metai kaip arena pastatyta, bet pavadinimo neystengiat uždėti. Gėda.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lttipinis postsovieticus konsumeristo mastymas. Nusipirkt, pasipiarint ir t.t..Gailius, kaip ir naujas pajėgus patyręs įžaidėjas - kam jis?? Yra Ulanovas, kuris jau net ant cross-over padirbęs ir gali/galės 101 žaist. Įžaidėjai - yra Lekavičius, kitais metais tikrai pagrindinis gali būt. toks burlioko kaip tavo mąstymas, tai atspindi pigią visuomenę, kurios aplinkoj tu pats gyveni. Tik pirkt pirkt ir pirkt, o pačiam nieko kur nereikia ane, juk gi galima nupirkt... Iš kur tiek idiotų ant mūsų šalies...pavadinimas tau gėdą daro?? gal tokiam kompleksuotam spuogui ir daro, kai ant jo telefono nugarėlės užrašyta huawei o ne apple, bet nemanau, kad kas nors to pavidinimo trūkumą iš Europos taip jau pajautė...Apgailėtinas man tas yra naujasis jaunimas, ne visi aišku. Pats dėstau, tai matau kiek potencialių idiotų, indų plovėjų Ūkuose trina koridorius, kurie nesuvokia, kad pinigas atsiranda, kai kažką sukuri, sugalvoji, o ne vien tik perki... baisuO dėl galdiko tai galima pritart, nes jį reikia imt vietoj Javtoko o kas tempia visa Zalgiri paskui save ? ar tik ne pirktas zaidejas ? be jo iki top16 toli ;) Ulanovas suzaidzia puolime 1 rungtynes is kokiu 6, mazdaug tiek ir pergaliu butu galima tiketis neperkant, bet ir kitose pozicijose ne vien jaunimas lakstoMalderi, iš esmės tai tau pritariu, bet krepšinį turim vertint kaip ir bet kokį verslą ar kitą ekonominę veiklą. Iš patirties galiu pasakyt, kad pavyzdžiui Lietuva kaip valstybė dar tik žengia savo pirmus žingsnelius gerovės link... Kelis metus dirbau vien akademiniam sektoriui, užsiėmiau tik mokslu ir turiu neblogą tarptautinį pripažinimą. Tuo užsiimu iki šiol. Bet visada norėjau pabandyt dirbt privačiam sektoriuj, kur kiti tempai ir realus BVP generavimas čia ir dabar... ir patikėk, ką buvau sumąstęs pagal savo metodus, tai to jokiai kompanijai nereikėjo, bet tai buvo prieš 3-4 metus. dabar sėkmingai dirbu ir pats jau diegiu naujoves ten kur dirbu... Iš esmės, tai nelabai dar LT yra tokių žmonių, kokių pvz man reiktų... o tas gaunasi dėl blogos švietimo sistemos, įdingo set of mind ir t.t... Bet laisvų vietų yra. ką noriu pasakyt... Ž neturi pinigo, kad tiesiog pasiimt gerus žaidėjus, tai nereiškia, kad krachas ypač, kai esi LT komanda. Čia juk visi mėgsta pažaist, tai kokiios atsiveria edukacinės galimybės, scountingo potencialias imt lyderius, kad mum nereikėtų tokio kaip Anderson, kuris šiai dienai, pritariu, tempia vežimą.Žalgiris ką blogai daro, tai, kad mažai investuoja į jaunimą. Sakysit duoda žaist ir t.t... Čia tik viena medalio pusė. tokiem kaip Lekavičius, Kariniauskas, Ulanovas, Gudaitis yra svarbu ne tik žaidimas rungtynėse (kas irgi yra žiauriai svarbu, kad žmogus nuo jauno amžiaus suprastų, kas tas yra prisiimt atsakomybę) bet ryšium su tuo ir einančios įgūdžių treniruotės... Kitaip sakant, Ž neturi net skillsų trenerio, kuris būtų atsakingas už tokius dalykus kaip žaidėjų individualus meistriškumas: driblin', shootin', post moves, speed with the ball ir t.t... Tas yra tiesiog būtinas žingsnis siekiant didesnių rezultatų su mažesniu pinigų kiekiu. Dabar gi, jei Ulanovas neišmoks pats varytis, tai ir bus kaip su Šalenga, kai po vienų pralaimėtų Ž rungtybnių, kai iš jo vidurį atėmė priešininkas kamuolį ir įmetė laisvas iš po kašio, Sereika pasakė, jog jis nekaltas - komanda žinojo, jog jis prastai varo kamuolį... Tai yra tas, ką aš vadinu blogu mind set. tokių dalykų būt negali, kad SF nemoka varytis, bet į tai reikia labai daug investuot.Juškevičius pvz galėjo būt jau dabar EL lygio combo guard, bet supuvo ant Ž suolo... dabar gi LRyte žaidžia gerai, bet kliūva man kai bando daryt crossover ir neretai pataiko kamuoliu sau į koją... Klubai, ypač krepšinio šalies klubai, turi būt labiau atsakingi už žaidėjo meistriškumą. tai vadinama investicija į intelektinį potencialą high-tech versle, o tie patys principai galioja ir sportui


visi zaidejai yra perkami, vien su dubleriai nieko nelaimesi bet jaunima beabejo reik augint ir puoselet, o i starta reiketu leist tik tuos kurie to nusipelno, o ne bet ka. Startinis turetu but stiprus, o nuo suolo kilt jaunimas, aisku jei yra jaunu geru zaideju toj pozicijoj. Siemet pasibaigs daug kontraktu su zaidejais kurie nera perspektyvus ir sildo suola arba zaidzia, bet prastai. Visus juos reiktu pakeist i kelis zaidejus kurie gali patemt komanda ir but naudingi.
2015-01-12
Atsakyti
MalderisArchitektaskesukazzzMotiejūnai kitam sezonui reikia stiprinti komandą. Reikia nupirkti Gailių pagaliau, išaisyk savo klaidą padaryta. Poto galim Kleizą kalbinti, nes rimtų jis pasiūlymų nesulauks kitam sezonui. Dar Ovidijų Galdiką reikia nupirkti, nes centras šis tikrai gerai lošia. Įžaidėjo reiks naujo, geriau patyrusio. O dėl arenos pavadinimo tai darot gėda visai Europai. Tuoj bus 4 metai kaip arena pastatyta, bet pavadinimo neystengiat uždėti. Gėda.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lttipinis postsovieticus konsumeristo mastymas. Nusipirkt, pasipiarint ir t.t..Gailius, kaip ir naujas pajėgus patyręs įžaidėjas - kam jis?? Yra Ulanovas, kuris jau net ant cross-over padirbęs ir gali/galės 101 žaist. Įžaidėjai - yra Lekavičius, kitais metais tikrai pagrindinis gali būt. toks burlioko kaip tavo mąstymas, tai atspindi pigią visuomenę, kurios aplinkoj tu pats gyveni. Tik pirkt pirkt ir pirkt, o pačiam nieko kur nereikia ane, juk gi galima nupirkt... Iš kur tiek idiotų ant mūsų šalies...pavadinimas tau gėdą daro?? gal tokiam kompleksuotam spuogui ir daro, kai ant jo telefono nugarėlės užrašyta huawei o ne apple, bet nemanau, kad kas nors to pavidinimo trūkumą iš Europos taip jau pajautė...Apgailėtinas man tas yra naujasis jaunimas, ne visi aišku. Pats dėstau, tai matau kiek potencialių idiotų, indų plovėjų Ūkuose trina koridorius, kurie nesuvokia, kad pinigas atsiranda, kai kažką sukuri, sugalvoji, o ne vien tik perki... baisuO dėl galdiko tai galima pritart, nes jį reikia imt vietoj Javtoko o kas tempia visa Zalgiri paskui save ? ar tik ne pirktas zaidejas ? be jo iki top16 toli ;) Ulanovas suzaidzia puolime 1 rungtynes is kokiu 6, mazdaug tiek ir pergaliu butu galima tiketis neperkant, bet ir kitose pozicijose ne vien jaunimas laksto


Malderi, iš esmės tai tau pritariu, bet krepšinį turim vertint kaip ir bet kokį verslą ar kitą ekonominę veiklą. Iš patirties galiu pasakyt, kad pavyzdžiui Lietuva kaip valstybė dar tik žengia savo pirmus žingsnelius gerovės link... Kelis metus dirbau vien akademiniam sektoriui, užsiėmiau tik mokslu ir turiu neblogą tarptautinį pripažinimą. Tuo užsiimu iki šiol. Bet visada norėjau pabandyt dirbt privačiam sektoriuj, kur kiti tempai ir realus BVP generavimas čia ir dabar... ir patikėk, ką buvau sumąstęs pagal savo metodus, tai to jokiai kompanijai nereikėjo, bet tai buvo prieš 3-4 metus. dabar sėkmingai dirbu ir pats jau diegiu naujoves ten kur dirbu... Iš esmės, tai nelabai dar LT yra tokių žmonių, kokių pvz man reiktų... o tas gaunasi dėl blogos švietimo sistemos, įdingo set of mind ir t.t... Bet laisvų vietų yra. ką noriu pasakyt... Ž neturi pinigo, kad tiesiog pasiimt gerus žaidėjus, tai nereiškia, kad krachas ypač, kai esi LT komanda. Čia juk visi mėgsta pažaist, tai kokiios atsiveria edukacinės galimybės, scountingo potencialias imt lyderius, kad mum nereikėtų tokio kaip Anderson, kuris šiai dienai, pritariu, tempia vežimą.

Žalgiris ką blogai daro, tai, kad mažai investuoja į jaunimą. Sakysit duoda žaist ir t.t... Čia tik viena medalio pusė. tokiem kaip Lekavičius, Kariniauskas, Ulanovas, Gudaitis yra svarbu ne tik žaidimas rungtynėse (kas irgi yra žiauriai svarbu, kad žmogus nuo jauno amžiaus suprastų, kas tas yra prisiimt atsakomybę) bet ryšium su tuo ir einančios įgūdžių treniruotės... Kitaip sakant, Ž neturi net skillsų trenerio, kuris būtų atsakingas už tokius dalykus kaip žaidėjų individualus meistriškumas: driblin', shootin', post moves, speed with the ball ir t.t... Tas yra tiesiog būtinas žingsnis siekiant didesnių rezultatų su mažesniu pinigų kiekiu. Dabar gi, jei Ulanovas neišmoks pats varytis, tai ir bus kaip su Šalenga, kai po vienų pralaimėtų Ž rungtybnių, kai iš jo vidurį atėmė priešininkas kamuolį ir įmetė laisvas iš po kašio, Sereika pasakė, jog jis nekaltas - komanda žinojo, jog jis prastai varo kamuolį... Tai yra tas, ką aš vadinu blogu mind set. tokių dalykų būt negali, kad SF nemoka varytis, bet į tai reikia labai daug investuot.

Juškevičius pvz galėjo būt jau dabar EL lygio combo guard, bet supuvo ant Ž suolo... dabar gi LRyte žaidžia gerai, bet kliūva man kai bando daryt crossover ir neretai pataiko kamuoliu sau į koją... Klubai, ypač krepšinio šalies klubai, turi būt labiau atsakingi už žaidėjo meistriškumą. tai vadinama investicija į intelektinį potencialą high-tech versle, o tie patys principai galioja ir sportui
2015-01-12
+4
Atsakyti
ArchitektaskesukazzzMotiejūnai kitam sezonui reikia stiprinti komandą. Reikia nupirkti Gailių pagaliau, išaisyk savo klaidą padaryta. Poto galim Kleizą kalbinti, nes rimtų jis pasiūlymų nesulauks kitam sezonui. Dar Ovidijų Galdiką reikia nupirkti, nes centras šis tikrai gerai lošia. Įžaidėjo reiks naujo, geriau patyrusio. O dėl arenos pavadinimo tai darot gėda visai Europai. Tuoj bus 4 metai kaip arena pastatyta, bet pavadinimo neystengiat uždėti. Gėda.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lttipinis postsovieticus konsumeristo mastymas. Nusipirkt, pasipiarint ir t.t..Gailius, kaip ir naujas pajėgus patyręs įžaidėjas - kam jis?? Yra Ulanovas, kuris jau net ant cross-over padirbęs ir gali/galės 101 žaist. Įžaidėjai - yra Lekavičius, kitais metais tikrai pagrindinis gali būt. toks burlioko kaip tavo mąstymas, tai atspindi pigią visuomenę, kurios aplinkoj tu pats gyveni. Tik pirkt pirkt ir pirkt, o pačiam nieko kur nereikia ane, juk gi galima nupirkt... Iš kur tiek idiotų ant mūsų šalies...pavadinimas tau gėdą daro?? gal tokiam kompleksuotam spuogui ir daro, kai ant jo telefono nugarėlės užrašyta huawei o ne apple, bet nemanau, kad kas nors to pavidinimo trūkumą iš Europos taip jau pajautė...Apgailėtinas man tas yra naujasis jaunimas, ne visi aišku. Pats dėstau, tai matau kiek potencialių idiotų, indų plovėjų Ūkuose trina koridorius, kurie nesuvokia, kad pinigas atsiranda, kai kažką sukuri, sugalvoji, o ne vien tik perki... baisuO dėl galdiko tai galima pritart, nes jį reikia imt vietoj Javtoko
o kas tempia visa Zalgiri paskui save ? ar tik ne pirktas zaidejas ? be jo iki top16 toli ;) Ulanovas suzaidzia puolime 1 rungtynes is kokiu 6, mazdaug tiek ir pergaliu butu galima tiketis neperkant, bet ir kitose pozicijose ne vien jaunimas laksto
2015-01-12
Atsakyti
O dėl kito sezono, tai mano mintys maždaug tokios:

PG: Lekavičius turi tapt pagrindiniu ir be kalbų. Šiam sezone jau susipažino, kas tas yra EL krepšinis, tai kitam sezone jau žinos kaip elgtis. Dar daugiau... jis turi būt ne tik formaliai pagrindinis, bet treneriai jam turi statyt ir derinius ir labiau atrišt rankas 101 sužaist. Sakysit, kad sapnuoju, OK. Panagrinėkit Jaskos statistiką Olimpijoj, dabar tingiu ieškot, bet ten pastoviai po 4-5 klaidas būdavo. Zmago leisdavo jam daryt ką jis nori beveik, bet aišku ir smaugė per treniruotes. To reikia ir Lekavičiui, kuriam beje vasarą dar reiktų juodai art individualiai, tiek ant jėgos, greičio, tiek ir ant driblingo, prasiveržimo metimo. Kariniauskas kaip antras PG: EL 10-15 min, LKL 15-20 yra geras, jis tobulėja lėčiau, bet yra protingas žaidėjas būtų geras pasirinkimas. Daugiau čia nieko kaip ir nereikia. Cherie yra nevykęs pirkynys, kuris imtas dėl gynybos, bet tai bene silpniausia jo vieta.

SG: Milaknis yra neblogai kaip atsarginis. Manyčiau, kad pats laikas integruot bandyt Varną. Visgi atletiškas SG su metimu, ko Lietuvai iš esmės trūkta.

SF: Juodas darbas vasarą su Lekavičium priklauso ir Ulanoviui... Metimas ir jo technika, kamuolio varymąsis - viską šitą reikia jam išdirbt, jei nenori baigt kaip LKL lygio žaidėjas.

Šiaip čia būtų geria imt kažką panašaus į Anderson, kas galėtų būt startinis SF, bet ir galėtų žaist SG. Reikia žmogaus su metimu ir gynyba, bet ne tokia kaip Cherie. + Lipkevičius... Nors man jis nepatinka, nes nėra sutvertas krepšiniui, bet jau turi patirties, o ir LKL nuimt krūviui, EL gale kėlinių pasigint yra pats tas, atsižvelgiant, kad neturim daug lėšų.

PF: Tikuos lieka Jankis. Songaila aišku out... čia manau, kad bus bendras sutarimas. Tai reikia kokio gero atletiško gynybinio, bet judraus juoduko, kuris mokėtų atsidengt reikalui esant, bet svarbiausia gynyba ir rebs ir kad dar galėtų iš bėdos ir pacentruot.

C: Galdiką tikrai reikia imt vietoj Javtoko. Kiek skaičiau ir jei tai tiesa, tai jo pagerėjus darbo etika Ž išeis į naudą. Gynybinis, aukštas medis baudos aikštelėj tikrai nepamaišys, žinant, kad Javtokas jau retai be sujuda. Gudaitis lieka kaip antras, bet jam irgi reikia įgaut skillsų... dabar jei kamuolio jam neįdeda į rankas, kaip Šaras praeitais metais, tai jis nelbai ko te vertas, nors reikia pripažint, kad pora pastarųjų rungtynių sulošė pagirtinai... Bet reikia tobulint post up žaidimą ir pan... O tie 3pts irgi ugdytini.

Ždž tokie yra mano framework;ai artėjančiam sezonui... Svarbu ir puolimo gerinimas, turiu omeny komandinį judėjimą ir pan, ko šiais metais trūksta... Labai tikuuos, kad pagaliau Ž nebesodins talentų ir leis atsiskleist Lekavičiui, kuris tikrai yra promising... Kitiem metam jis turėtų tapt vienu lyderių, bet kad taip būtų, į tai turi būt orientuota ir komandos strategija
2015-01-12
-4
Atsakyti
kesukazzzMotiejūnai kitam sezonui reikia stiprinti komandą. Reikia nupirkti Gailių pagaliau, išaisyk savo klaidą padaryta. Poto galim Kleizą kalbinti, nes rimtų jis pasiūlymų nesulauks kitam sezonui. Dar Ovidijų Galdiką reikia nupirkti, nes centras šis tikrai gerai lošia. Įžaidėjo reiks naujo, geriau patyrusio. O dėl arenos pavadinimo tai darot gėda visai Europai. Tuoj bus 4 metai kaip arena pastatyta, bet pavadinimo neystengiat uždėti. Gėda.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


tipinis postsovieticus konsumeristo mastymas. Nusipirkt, pasipiarint ir t.t..

Gailius, kaip ir naujas pajėgus patyręs įžaidėjas - kam jis?? Yra Ulanovas, kuris jau net ant cross-over padirbęs ir gali/galės 101 žaist. Įžaidėjai - yra Lekavičius, kitais metais tikrai pagrindinis gali būt. toks burlioko kaip tavo mąstymas, tai atspindi pigią visuomenę, kurios aplinkoj tu pats gyveni. Tik pirkt pirkt ir pirkt, o pačiam nieko kur nereikia ane, juk gi galima nupirkt... Iš kur tiek idiotų ant mūsų šalies...

pavadinimas tau gėdą daro?? gal tokiam kompleksuotam spuogui ir daro, kai ant jo telefono nugarėlės užrašyta huawei o ne apple, bet nemanau, kad kas nors to pavidinimo trūkumą iš Europos taip jau pajautė...

Apgailėtinas man tas yra naujasis jaunimas, ne visi aišku. Pats dėstau, tai matau kiek potencialių idiotų, indų plovėjų Ūkuose trina koridorius, kurie nesuvokia, kad pinigas atsiranda, kai kažką sukuri, sugalvoji, o ne vien tik perki... baisu

O dėl galdiko tai galima pritart, nes jį reikia imt vietoj Javtoko
2015-01-12
-7
Atsakyti
vaidasz00kesukazzzMotiejūnai kitam sezonui reikia stiprinti komandą. Reikia nupirkti Gailių pagaliau, išaisyk savo klaidą padaryta. Poto galim Kleizą kalbinti, nes rimtų jis pasiūlymų nesulauks kitam sezonui. Dar Ovidijų Galdiką reikia nupirkti, nes centras šis tikrai gerai lošia. Įžaidėjo reiks naujo, geriau patyrusio. O dėl arenos pavadinimo tai darot gėda visai Europai. Tuoj bus 4 metai kaip arena pastatyta, bet pavadinimo neystengiat uždėti. Gėda.--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.ltBe to nesuprantu kam Žalgirui Gailius ??? Jai jam Neptūnas tinka tegul žaidžia. Kalbant apie Kleizą ? Būtų smagu jai Linas bent 1 karjeros metus atiduotu už gimto miesto komandą, tačiau abejoju ar jis pats galvoją žaisti Lietuvoja ir ar Žalgiris jų įpirktu ??? Nes jo kaina AE7 700tūkst. eurų, nebent susimažins atlyginimą. O dėl O.Galdiko sutikčiau, manau tikrai galėtų Žalgiris pasiulymą duoti, nes Javtokas jau pipiec, į pensija jam.


po sito sezono Kleizos kaina turetu gerokai nukrist, pf reikes, manau kad sutiktu Zalgiryje pazaist ir uz maziau, negu kitos komandos siulys. Vistiek namai, draugai, seima, gimtojo miesto komanda. Gailius lygtais uzkietejes Zalgirio fanas, nors nenoriu nusisneket nes tiksliai nezinau. Tokiu zaideju kurie moka pult labai truksta, nes dabar beveik visi vien tik ginybiniai. Neaisku ka Zalgiris gales pasiulyt siem zaidejam bet jei yra galimybiu abu noreciau matyt komandoj, kaip ir Galdika.
2015-01-12
-2
Atsakyti
aintrachtzirnisVienažindysKas iš to, kad ugdom jaunus žaidėjus, o jie gavę pelningus pasiūlymus iš nebūtinai galingesnių klubų mauna kiek tik greičiau įkabindami iš Žalgirio.. Turėtų būt kita sistema, kai klubo pastangomis išugdytas žaidėjas atiduoda tam tikrą duoklę... Kas iš to, kad Žalgiris išsiugdė Kalnietį, Mačiulį, pas mus sužydėjo ir Pocius.. Geriausiu atveju jie grįš jau netoli pensinio amžiaus ale atiduot pagarbos Žalgiriui, kai jų žaidimas jau nebedarys įtakos tolimesnei jų karjerai... Manau, kad su Žalgirio jaunais žaidėjais turi būt pasirašomos specifinės sutartys, su galimybe jiems gerai žaidžiant bent kelis sezonus už padidintą atlyginimą pažaist Žalgiryje.maziau tu sentimentu. Pats matai, kad jei Zalgiris yra galutine stotele lietuviui, tai is jo nesulauksi tinkamo poziuro i komanda, i darba. Tai jau geriau rastusi kuo daugiau jaunu zaideju ir butu savalaike rotacija, o ne smirstu zaidejai savose sultyse metu metus Zalgiryje. Primenu, kad su Kalno izaidinejimais susietas visas Zalgirio juodziausias periodas, kai zaide tapati medini kasi, TOP16 sugebedavo viska pralaimeti!, ka padarydavo, tai tik su Rytu susitvarkydavo, kas net nera idomu.. Maciulis, Pocius nera stabilus zaidejai, ypac Pocius. Tuo labiau, kad itin lietuviskas Zalgiris yra visiska prazutis zaidimo kokybes prasme (eile sezonu, tai matome).VERCIAU JAU rYTUI ATIDUOTU TA JAUNIMA, kur Seskus kaip treneris tikrai turi talenta panaudoti geriausias zaideju savybes, daugelis to marinuojamo zk jaunimo atsiskleistu ir butu svarbia Ryto dalimi, o is to butu naudos rinktinei


Uz ka jums lavonams atiduoti? Zalgiris augina, o paskui jums atiduoda? Taigi visa kruva nesavo jaunimo is kitu buvote susirinke tai kodel neisugdete? Kur tie, kurie daugely metu marinavo jusu luzeriu suola? Kur tie visi keliai, buterleviciai, siksniai, dambrauskai, kurvieciai, bendziai, kiezos..? Ka? Nepasiteisino kad ismetete?
2015-01-12
+1
Atsakyti
aintrachtNieko gero is to zalgerio, viskas praskolinta, visi zaideja skolon, o rezultatu kaip nera taip nera, tikriausiai net situ zalfaniu vaikai prazils ir nesulauks kada zk papuls toliau nei top 16 ;D
snorui jau skola atidavet ? laikrastis irgi skelbe kad skolos 100 mln, atidavet ? sale is Sinicos issipirkot ? o kaip su miesto skolom is kurio prasot pasalpos ? :D
2015-01-12
-1
Atsakyti
aintrachtzirnisVienažindysKas iš to, kad ugdom jaunus žaidėjus, o jie gavę pelningus pasiūlymus iš nebūtinai galingesnių klubų mauna kiek tik greičiau įkabindami iš Žalgirio.. Turėtų būt kita sistema, kai klubo pastangomis išugdytas žaidėjas atiduoda tam tikrą duoklę... Kas iš to, kad Žalgiris išsiugdė Kalnietį, Mačiulį, pas mus sužydėjo ir Pocius.. Geriausiu atveju jie grįš jau netoli pensinio amžiaus ale atiduot pagarbos Žalgiriui, kai jų žaidimas jau nebedarys įtakos tolimesnei jų karjerai... Manau, kad su Žalgirio jaunais žaidėjais turi būt pasirašomos specifinės sutartys, su galimybe jiems gerai žaidžiant bent kelis sezonus už padidintą atlyginimą pažaist Žalgiryje.maziau tu sentimentu. Pats matai, kad jei Zalgiris yra galutine stotele lietuviui, tai is jo nesulauksi tinkamo poziuro i komanda, i darba. Tai jau geriau rastusi kuo daugiau jaunu zaideju ir butu savalaike rotacija, o ne smirstu zaidejai savose sultyse metu metus Zalgiryje. Primenu, kad su Kalno izaidinejimais susietas visas Zalgirio juodziausias periodas, kai zaide tapati medini kasi, TOP16 sugebedavo viska pralaimeti!, ka padarydavo, tai tik su Rytu susitvarkydavo, kas net nera idomu.. Maciulis, Pocius nera stabilus zaidejai, ypac Pocius. Tuo labiau, kad itin lietuviskas Zalgiris yra visiska prazutis zaidimo kokybes prasme (eile sezonu, tai matome).VERCIAU JAU rYTUI ATIDUOTU TA JAUNIMA, kur Seskus kaip treneris tikrai turi talenta panaudoti geriausias zaideju savybes, daugelis to marinuojamo zk jaunimo atsiskleistu ir butu svarbia Ryto dalimi, o is to butu naudos rinktinei


nejuokauk, ritas jaunimo neaugina, neskaitant uzsienio rinktinem, nebent buna labai talentingas ir iskart rodo rezultata tai neprazuna. Kitu atveju tik suolas, skolinimas o veliau lkl, nkl arba rkl svieciasi. Arba isvis sedi darbo birzoj kaip Redikas.
2015-01-12
-2
Atsakyti
aintrachtzirnisVienažindysKas iš to, kad ugdom jaunus žaidėjus, o jie gavę pelningus pasiūlymus iš nebūtinai galingesnių klubų mauna kiek tik greičiau įkabindami iš Žalgirio.. Turėtų būt kita sistema, kai klubo pastangomis išugdytas žaidėjas atiduoda tam tikrą duoklę... Kas iš to, kad Žalgiris išsiugdė Kalnietį, Mačiulį, pas mus sužydėjo ir Pocius.. Geriausiu atveju jie grįš jau netoli pensinio amžiaus ale atiduot pagarbos Žalgiriui, kai jų žaidimas jau nebedarys įtakos tolimesnei jų karjerai... Manau, kad su Žalgirio jaunais žaidėjais turi būt pasirašomos specifinės sutartys, su galimybe jiems gerai žaidžiant bent kelis sezonus už padidintą atlyginimą pažaist Žalgiryje.maziau tu sentimentu. Pats matai, kad jei Zalgiris yra galutine stotele lietuviui, tai is jo nesulauksi tinkamo poziuro i komanda, i darba. Tai jau geriau rastusi kuo daugiau jaunu zaideju ir butu savalaike rotacija, o ne smirstu zaidejai savose sultyse metu metus Zalgiryje. Primenu, kad su Kalno izaidinejimais susietas visas Zalgirio juodziausias periodas, kai zaide tapati medini kasi, TOP16 sugebedavo viska pralaimeti!, ka padarydavo, tai tik su Rytu susitvarkydavo, kas net nera idomu.. Maciulis, Pocius nera stabilus zaidejai, ypac Pocius. Tuo labiau, kad itin lietuviskas Zalgiris yra visiska prazutis zaidimo kokybes prasme (eile sezonu, tai matome).VERCIAU JAU rYTUI ATIDUOTU TA JAUNIMA, kur Seskus kaip treneris tikrai turi talenta panaudoti geriausias zaideju savybes, daugelis to marinuojamo zk jaunimo atsiskleistu ir butu svarbia Ryto dalimi, o is to butu naudos rinktinei


sako ritui geriau atiduotu ;DD tai kad seskus marinuoja ant suolo savo sunu, kita jaunuoli dambrauska jau ismete is komandos, sako moka dirbti su jaunimu :D bajeristas

visad lasara protu nepasizymejai
2015-01-12
-2
Atsakyti
zirnisVienažindysKas iš to, kad ugdom jaunus žaidėjus, o jie gavę pelningus pasiūlymus iš nebūtinai galingesnių klubų mauna kiek tik greičiau įkabindami iš Žalgirio.. Turėtų būt kita sistema, kai klubo pastangomis išugdytas žaidėjas atiduoda tam tikrą duoklę... Kas iš to, kad Žalgiris išsiugdė Kalnietį, Mačiulį, pas mus sužydėjo ir Pocius.. Geriausiu atveju jie grįš jau netoli pensinio amžiaus ale atiduot pagarbos Žalgiriui, kai jų žaidimas jau nebedarys įtakos tolimesnei jų karjerai... Manau, kad su Žalgirio jaunais žaidėjais turi būt pasirašomos specifinės sutartys, su galimybe jiems gerai žaidžiant bent kelis sezonus už padidintą atlyginimą pažaist Žalgiryje.maziau tu sentimentu. Pats matai, kad jei Zalgiris yra galutine stotele lietuviui, tai is jo nesulauksi tinkamo poziuro i komanda, i darba. Tai jau geriau rastusi kuo daugiau jaunu zaideju ir butu savalaike rotacija, o ne smirstu zaidejai savose sultyse metu metus Zalgiryje. Primenu, kad su Kalno izaidinejimais susietas visas Zalgirio juodziausias periodas, kai zaide tapati medini kasi, TOP16 sugebedavo viska pralaimeti!, ka padarydavo, tai tik su Rytu susitvarkydavo, kas net nera idomu.. Maciulis, Pocius nera stabilus zaidejai, ypac Pocius. Tuo labiau, kad itin lietuviskas Zalgiris yra visiska prazutis zaidimo kokybes prasme (eile sezonu, tai matome).


VERCIAU JAU rYTUI ATIDUOTU TA JAUNIMA, kur Seskus kaip treneris tikrai turi talenta panaudoti geriausias zaideju savybes, daugelis to marinuojamo zk jaunimo atsiskleistu ir butu svarbia Ryto dalimi, o is to butu naudos rinktinei
2015-01-12
-2
Atsakyti
vaidasz00myrtiesa Songaila,dar kazkas keis.Nu tai va Songaila galetų pakeisti O.Galdikas. Arba bus koks amerikonas aukštas vietoj Dariaus.


Songaila PF ir turi metima is vidutinio, o Galdikas tik dejimais gali kazka nuveikt, ir yra C pozicijos, be to lenku lyga yra nekoks lygis tai jis ir neblogai zaidzia, ten net Ryto nurasyti zaidejai kaip Bendzius ar Lydeka vos ne lygos zvaigzdes arba tas pats zalgerio talentas Vasiliauskas ir tas kai kada sugeba issaut, Nors aisku zalgeriui sueis, nes jiems visokie nurasyti zaidejai sueina ;D
2015-01-12
+8
Atsakyti
Nieko gero is to zalgerio, viskas praskolinta, visi zaideja skolon, o rezultatu kaip nera taip nera, tikriausiai net situ zalfaniu vaikai prazils ir nesulauks kada zk papuls toliau nei top 16 ;D
2015-01-12
-4
Atsakyti
labiausiai džiugina, kad paskutinius kelis sezonus žalgiris atranda gan gerus legionierius: Anderson Dentmon, Darden. Mano nuomone, didžiausia priežastis kodėl eurolygoje nieko daugiau top16 nenuveikiam, kad kiekviename sezone pasikeičia puse žaidėju. Aišku čia tik svajonės, bet labai norėtusi, kad kitam sezonui pavyktu išsaugoti branduolį ir įsigyti gan gerą įžaidėją ir vieną atletišką C ar PF. Manau tada realu bus top8.
2015-01-12
+2
Atsakyti
VienažindysKas iš to, kad ugdom jaunus žaidėjus, o jie gavę pelningus pasiūlymus iš nebūtinai galingesnių klubų mauna kiek tik greičiau įkabindami iš Žalgirio.. Turėtų būt kita sistema, kai klubo pastangomis išugdytas žaidėjas atiduoda tam tikrą duoklę... Kas iš to, kad Žalgiris išsiugdė Kalnietį, Mačiulį, pas mus sužydėjo ir Pocius.. Geriausiu atveju jie grįš jau netoli pensinio amžiaus ale atiduot pagarbos Žalgiriui, kai jų žaidimas jau nebedarys įtakos tolimesnei jų karjerai... Manau, kad su Žalgirio jaunais žaidėjais turi būt pasirašomos specifinės sutartys, su galimybe jiems gerai žaidžiant bent kelis sezonus už padidintą atlyginimą pažaist Žalgiryje.


Jie visi tas duokles su kaupu atiduoda kiekviena vasara zaisdami uz savo sali.
2015-01-11
-3
Atsakyti
sdf
myrkitais metais mazai kas keisis.Nezinau Javtoko sutarties,bet lyk dr sezonas yra.Kas nieko gero.Bus naujas amerikeitis vitoje Andersono,izaidejas galbut.Lipkeviciu pakeisti jaunu amerikeiciu.


su lipke sutartis dar yra 3 metam pasirase
2015-01-11
Atsakyti

Komentuoti

Komentarus rašyti gali tik registruoti ir prisijungę vartotojai.