Dar vienas fantastiškas Curry pasirodymas padėjo pratęsti „Warriors“ seriją

2015-11-13 06:31
Nuotr.: USA Today - Scanpix

Dešimtąją pergalę NBA starte iškovojo Oklando „Golden State Warriors“ (10-0), kuri išvykoje 129:116 (40:27, 35:36, 22:24, 32:29) įveikė Minesotos „Timberwolves“ (4-4) krepšininkus.

Dešimt pergalių iš eilės – naujas geriausias „Warriors“ startas NBA pirmenybėse. Oklando ekipa taip pat tapo 4-oji ekipa NBA istorijoje, kuri gindama čempionų titulą sezoną pradėjo iškovodama 10 pergalių.

„Warriors“ galingai pradėjo mačą ir jau po pirmojo kėlinio turėjo dviženklį pranašumą (40:27). Labiausiai prie to prisidėjo Stephenas Curry, kuris per jį pelnė 21 tašką.

Rungtynių žaidėjas
Stephen  Curry
PTS 46 | REB 5 | AS 4 | ST 2
Antrajame kėlinyje „Timberwolves“ buvo sumažinusi skirtumą iki 6 taškų (42:48), tačiau tuomet „Warriors“ spurtavo 14:3 ir vėl užtikrintai pirmavo – 62:45.

Trečiajame kėlinyje vaizdas nesikeitė, tačiau lemiamo ketvirčio metu Minesotos ekipa po penkių Kevino Martino taškų „Timberwolves“ deficitą sumažino iki 94:99. Visgi per likusį laiką keturi pataikyti tritaškiai Oklando ekipai leido užtikrintai laimėti 129:116.

Puikias rungtynes sužaidė „Warriors“ lyderis ir rezultatyviausias lygos krepšininkas Curry. Jis per 38 minutes surinko 46 taškus (7/12 dvit., 8/13 trit., 8/8 baudos), atkovojo 5 kamuolius, atliko 4 rezultatyvius perdavimus ir perėmė du kamuolius.

„Timberwolves“: Andrew Wigginsas 19 (5 rez. perd.), Karlas-Anthony Townsas 17 (11 atk. kam.), Shabbazas Muhammadas 16, Kevinas Martinas 15, Zachas LaVine 13.

„Warriors“: Stephenas Curry 46 (8/13 trit., 8/8 baudos, 41 naud. bal.), Draymondas Greenas 23 (8 atk. kam., 12 rez. perd.), Klay Thompsonas 15, Harrisonas Barnesas 14.

Visi Curry metimai:

https://www.youtube.com/watch?v=HRYFR7Stvio

Gražiausi rungtynių epizodai:

http://www.youtube.com/watch?v=A3zANxHnHzo

„Warriors“ dėjimai:

http://www.youtube.com/watch?v=sjkbvzrZ_ms



Komentarai:

KorsarasMalone ir Stocktonas su greiciausiai amzinai nepagerintu rez. perdavimu rekordu - yra blogesnis uz Duncan? :D


siaip jau Duncanas>Malone net ir be komandos rezultatu, bet esme ne tame. Malone su Stocktonu lose toj pacioj eroj kaip MJ, kaip ir Olajuwon, Robinson, Barkley, Ewing, Drexler. bet MJ uz juos buvo visa galva auksciau. tuo metu nebuvo diskusijos, kas geriausias zaidejas lygoje, todel salyginai galima sakyt, kad buvo MJ dominavimo era. po MJ nebuvo 1 aiskaus dominuojancio zaidejo - geriausio varda dalijosi Shaq, Duncan ir Iverson, veliau prie ju prisijunge Kobe, Garnettas. Shaqui ir Iversonui pasenus, iskilo James, Wade, veliau - Durant. taip ir nebuvo 1 aiskaus top zaidejo. gal pastaruoju metu James kazkiek be konkurencijos, bet va kaip matom kyla naujas zveris kudikio veidu.
2015-11-13
+4
Atsakyti
SpreeDrasiai galima sakyti kad buvoRusell and Celtics eraBird vs Magic eraM.Jordan eratoliau 99-15O'Neal, Kobe, Duncan, Jamesar cia buvo kazkurio stiprus dominavimas kad mes galetume vadinti to zaidejo era? As nemanau, jie visi persipyne arba dominavimo laikas nepakankamas kad vadintume to zaidejo era.


na jei jau kalbet apie zaidejo aisku dominavima, tai cia tik MJ era gali but, galbut dar kokio Chamberlaino, bet ir tam Russellas biski apynasri uzdedavo. Bird vs Magic era tai cia isvis anekdotas - ten buvo Celtics vs Lakers era. kad ir kokie geri sie zaidejai buvo, nereik pamirst, kad jie buvo ne vieninteliai zvaigzdes komandose. ypac Magic - juk buvo ne ka mazesni zvaigzdes Jabbar, Worthy. apskritai po to, kai lyga issiplete ir padaugejo komandu, nebuvo vieno dominuojancio zaidejo, isskyrus MJ.
2015-11-13
+1
Atsakyti
Cavs fanai turbut insike kai reikalas :D Kol Irvingas traumas gydos, Curry iki finalu tures geriausia forma.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-11-13
+1
Atsakyti
KorsarasNepasakyciau, kad 4 sezonai puikus. Mes snekame apie tokius pasiekimus kaip 300 troicu per sezona, ar kai pelno kelis kartus po virs 45 taskus. O jei tu 25 taskus vidurkius vadini elitiniais sezonais, tai tada eile krepsininku galime privardinti. 25 tasku vidurkis, labai geras sezonas, bet si karta galvoju lyginame zaidejus su puikiais sezonais, o ne labai gerais :))


Na tai 4 sezonai ir yra Curry labai geri. Jau 12-13 metais grįžes po traumos iškart pradėjo siautėt, pagerino tritaškiu rekorda per sezona ir kelis kart permete 40 ar net 50 tasku. 13-14 sezone dar viena tritaskiu rekorda pagerino Curry, o nuo praeito sezono manau visi jau cia atsimena ka jis isdarineja :)
2015-11-13
-1
Atsakyti
GB21Cia klysti, Curry tai jau 4 puikus sezonas o ne antras ir jam 27m. Aisku nesakau kad jis uz James geresnis bet ir nereik taip jo zemint :) Kaip nba komentatoriai sianakt sake, Curry is like Jordan without dunks :D


Nepasakyciau, kad 4 sezonai puikus. Mes snekame apie tokius pasiekimus kaip 300 troicu per sezona, ar kai pelno kelis kartus po virs 45 taskus. O jei tu 25 taskus vidurkius vadini elitiniais sezonais, tai tada eile krepsininku galime privardinti. 25 tasku vidurkis, labai geras sezonas, bet si karta galvoju lyginame zaidejus su puikiais sezonais, o ne labai gerais :))
2015-11-13
Atsakyti
KorsarasBeje, kas lygina jau dabar Curry su James, tai galiu pasakyti tik tiek. As zaviuosi Curry staigiu kamuoliu ismetimu. Nerealiai gera metima turi. Bet zmones, jis dar tik antra sezona dominuoja, o James virs 13 metu dominuoja, nuo pirmojo savo sezono, kai tapo jauniausias krepsininkas pirma sezona durejes virs 20 tasku vidurki. Paziurekite koks musu 18meciu lietuviu lygis ir kaip 18metis zaide James iskart po vidurines. Klausimu neturetu kilti. Taigi... Curry vos antra sezona puikiai zaidzia. Bet jam jau 28m, o Jamesui 31m. Taigi, vos 3 metu skirtumas. Tai sakyciau vienareiksmiskai, kad ateitis priklauso A. Davisui, kuriam dar tik 22m, o ne Curry, kurio geriausio zaidimo pikas ir yra butent 28 metu amziaus. Ir jei reiktu klubu savininkams rinktis Curry ar Davis - garantuoju visi klubu savininkai pasirinktu A. Davis, nes zmogus dabar nesustabdomas, o jis juk dar net nepasiekes savo galimybiu. Jis netgi uz Valanciuna jaunesnis. Vat cia tai monstras. O Curry kaip komenta isiziebe ir stai jau prades tuoj gesti, nes metu jam nemazai...


Cia klysti, Curry tai jau 4 puikus sezonas o ne antras ir jam 27m. Aisku nesakau kad jis uz James geresnis bet ir nereik taip jo zemint :) Kaip nba komentatoriai sianakt sake, Curry is like Jordan without dunks :D
2015-11-13
-1
Atsakyti
Man tai is vis juokingi tie jusu zaideju lyginimai ir apie visokias eras. Žiūrėkit ir džiaukitės dabartiniu krepšiniu ir žaidėjais kurie įeis į istoriją o ne lyginkit kas geriausias, juolab kad tų Bird, Magic, ar dar kitu iki 90m. žaidėjų 80proc komentatorių net nėra matę apart youtube video... Man dzin kas kada buvo geriausias, džiaugiuosi kad dabar galiu ziuret kaip James, Curry, Duncan ar Kobe žaidžia ar žaidė.
2015-11-13
-1
Atsakyti
BenasEru skirstytojai atsirado. Kiša savo Iversonus kurie per visa gyvenimą žiedo nesugebėjo laimėti ir matai jo era buvo kažkada. Duncanas matai be eros net o vat Iversonas su...


Spurs era - TAIP. Bet prie ko cia Duncan? Ar jis kap tenisa ar boksa vienas ziedus iskovojo? Eik issipaigiriok nesamoniu nerasynejes. Kai skaiciuojate ziedus - rasykite komandu dominavima. O kai zaideju dominavima vardinate - rasykite asmeninius nuopelnus, kurie TIK nuo ju vienu priklauso: taskai, atk. kamuoliai, perdavimai, perimti kamuoliai, blokai.
2015-11-13
-6
Atsakyti
Beje, kas lygina jau dabar Curry su James, tai galiu pasakyti tik tiek. As zaviuosi Curry staigiu kamuoliu ismetimu. Nerealiai gera metima turi. Bet zmones, jis dar tik antra sezona dominuoja, o James virs 13 metu dominuoja, nuo pirmojo savo sezono, kai tapo jauniausias krepsininkas pirma sezona durejes virs 20 tasku vidurki. Paziurekite koks musu 18meciu lietuviu lygis ir kaip 18metis zaide James iskart po vidurines. Klausimu neturetu kilti. Taigi... Curry vos antra sezona puikiai zaidzia. Bet jam jau 28m, o Jamesui 31m. Taigi, vos 3 metu skirtumas. Tai sakyciau vienareiksmiskai, kad ateitis priklauso A. Davisui, kuriam dar tik 22m, o ne Curry, kurio geriausio zaidimo pikas ir yra butent 28 metu amziaus. Ir jei reiktu klubu savininkams rinktis Curry ar Davis - garantuoju visi klubu savininkai pasirinktu A. Davis, nes zmogus dabar nesustabdomas, o jis juk dar net nepasiekes savo galimybiu. Jis netgi uz Valanciuna jaunesnis. Vat cia tai monstras. O Curry kaip komenta isiziebe ir stai jau prades tuoj gesti, nes metu jam nemazai...
2015-11-13
Atsakyti
Eru skirstytojai atsirado. Kiša savo Iversonus kurie per visa gyvenimą žiedo nesugebėjo laimėti ir matai jo era buvo kažkada. Duncanas matai be eros net o vat Iversonas su...
2015-11-13
+10
Atsakyti
mano nuomoneNBA istorija turtinga, chamberlaino era, veliau magic, MJ era, dabartine era baigesi kartu su KOBE ir prasideda NAUJA su Curry !!!


Haha istorike tu, apskaiciuok visu pirma metus cia surasytus. Tada pasiskaityk apie kitus zaidejus, ne tik ka apie Lakersus girdejes...

Galu gale, po vieno cempiono ziedo, pradeti sneketi apie kazkokia era dar LABAI anksti. Lebronas kiek MVP turi? Kiek ziedu turi?
2015-11-13
+14
Atsakyti
SpreeDrasiai galima sakyti kad buvoRusell and Celtics eraBird vs Magic eraM.Jordan eratoliau 99-15O'Neal, Kobe, Duncan, James ar cia buvo kazkurio stiprus dominavimas kad mes galetume vadinti to zaidejo era? As nemanau, jie visi persipyne arba dominavimo laikas nepakankamas kad vadintume to zaidejo era.


Tavo komentarai daznai buna teisingi, bet tik ne si karta. Visiskai nusisnekejai. Jameso era negaletum pavadinti? :D Jau dabar eile rekordu padares, kuriuos bus ateityje labai sunku kazkam pagerinti. Nors jis nera tipinis scoreris, bet zmogus 25000 tasku jau pelnes ir matant kaip jis rupinasi savo kunu, tai jei nepabos jam krepsini zaisti dar 7-8 metus, tai tai mazdaug tada jis turetu pagerinti Jabbaro visos karjeros tasku rekorda.

Beje, kas man uzkliuna uz akies, tai jus renkate geriausia zaideja ar geriausia krepsininka??? Malone ir Stocktonas su greiciausiai amzinai nepagerintu rez. perdavimu rekordu - yra blogesnis uz Duncan? :D Isikalkite VISI savo makaules, kad krepsinis KOMANDINIS sportas. Geriausias krepsininkas tera 1 is 5 aiksteje. Jei geruma lyginate su iskovotais ziedais, tada rasykite, kad KOMANDA dominavo: Celtics -> Pistons -> Lakers -> Bulls -> Lakers -> Spurs -> Heat.

O jei renkate geriausia zaideja, tada ziedu nei vieno zodzio sakinyje negali buti, nes tai komandos nuopelnas. Kobe galejo pataikyti paskutiniu sekundziu metima, bet jei ne Oniel ar Gasolis, tai pralaimejimas butu ant 15 tasku ir to paskutinio metimo niekada ir nebutu teke mesti. Zaideja geriausia visu laiku reikia rinkti pagal asmeninius pasiekimus, o ne komandos. Tai yra: karjeros pelnyti taskai, atkovoti kamuoliai, rezultatyvus perdavimai, blokai.
2015-11-13
-2
Atsakyti
Spree
Drasiai galima sakyti kad buvo

Rusell and Celtics era

Bird vs Magic era

M.Jordan era

toliau 99-15

O'Neal, Kobe, Duncan, James

ar cia buvo kazkurio stiprus dominavimas kad mes galetume vadinti to zaidejo era? As nemanau, jie visi persipyne arba dominavimo laikas nepakankamas kad vadintume to zaidejo era.
2015-11-13
-1
Atsakyti
Po sezono daug kvailių kalbėjo, kad Curry ti kvieną sezoną taip sužaidė ir jo forma pradės krist, bet pasirodo, kad jis šį sez dar monstriškiau žaidžia, vaikis atsiradęs iš niekur galima sakyt.
2015-11-13
Atsakyti
Anonimas
MJ era - Shaquille era - Iversono trumpa era - LBJ era ir dabar Curry era.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-11-13
+1
Atsakyti
komentatoriusPamirsote Lebrona Dzeimsa. Jo era baigesi,prasidejo Curry era. As sakyciau taip: MJ - KOBE - JAMES - CURRY--parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt


eru skirstytojai. :) kas cia taip kur ivardino, kokio zaidejo era buvo? :) gal pvz Barkley, Shaqo, Duncano ir Duranto eros? :) o jei tipo pagal geriausius zaidejus skirstyt, tai baikit bajerius su tuo Kobe - kiek ten metu jis buvo tope? primenu vaikam, kad bent iki 2005 m. lygoje dominavo Shaq, paskui Duncan. nuo kokiu 2010 tai jau ryskiai Jameso era. tai Kobes to dominavimo buvo kokie 3-4 m. mazokai, kaip atskirai erai.
2015-11-13
+3
Atsakyti
varzovu kosmaras..
2015-11-13
-10
Atsakyti
komentatorius
Pamirsote Lebrona Dzeimsa. Jo era baigesi,prasidejo Curry era. As sakyciau taip: MJ - KOBE - JAMES - CURRY

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-11-13
+1
Atsakyti
djgaffer
Su tokiu žaidimu galima tikėtis pamušti ir Bulls rekordą 72-10.Fantastiškai žaidimu mėgaujasi GSW komanda-kartais atrodo,kad jiem čia ne darbas,o paprastas laisvalaikio praleidimo būdas.Šaltakraujiškumas ir ramybė pavydėtina,o Curry išvis lyg iš kitos galaktikos atvykęs.

--
parašyta iš mobiliesiems telefonams pritaikytos svetainės versijos m.basketnews.lt
2015-11-13
-1
Atsakyti
kalamabanga
MJ - KOBE - CURRRY

3 EPOCHOS
2015-11-13
+1
Atsakyti

Komentuoti

Vardas:      
  Prenumeruoti   Iš viso komentarų: 31

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.